Hej Flemming
Det glæder mig rigtig meget på dine vegne og det glæder mig også at Jan føler et eller andet ansvar for motorhaveriet, det bekræfitiger mig i min opfattelse af den sportsmand han er.
vh
Leif
Ræs for Riget.
Hej Flemming Det var vel nok
Hej Flemming
Det var vel nok en flot løsning på et kedeligt problem.
Stor respekt herfra til både Jan Magnussen og til GM og stort tillykke til dig Flemming.
Det var vel nok en flot løsning på et kedeligt problem.
Stor respekt herfra til både Jan Magnussen og til GM og stort tillykke til dig Flemming.
Tillykke Flemming, og godt gået
Tillykke Flemming, og godt gået af Magnussen & Co
Lykkemark
Lykkemark
-
Hej Flemming hvor skønt at høre.....jeg
Hej Flemming
hvor skønt at høre.....jeg kunne heller ikke fatte hvis ikke der blev gjort noget. Hvor er jeg glad på dine vegne og STOR respekt for Jan og hans hjælpsomhed :-)
hilsen Karen Margrethe
hvor skønt at høre.....jeg kunne heller ikke fatte hvis ikke der blev gjort noget. Hvor er jeg glad på dine vegne og STOR respekt for Jan og hans hjælpsomhed :-)
hilsen Karen Margrethe
-
Så skulle det hele være
Så skulle det hele være sat i system.
CLAUS GARAGE piller motoren ud af bilen og kører den på en palle over til CJHs tømrerfirma der ligger lige i nærheden.
CJHs tømrer laver en transportkasse i stramt mål.
Piet arrangerer lufttransport til USA og retur.
GM renoverer motoren så den er køreklar.
CLAUS GARAGE monterer motoren igen.
Jeg går bare og glæder mig og håber at jeg når ud at køre inden sæsonen slutter.
Dejligt med nogle rigtig gode Corvette venner.
Hilsen Flemming.
CLAUS GARAGE piller motoren ud af bilen og kører den på en palle over til CJHs tømrerfirma der ligger lige i nærheden.
CJHs tømrer laver en transportkasse i stramt mål.
Piet arrangerer lufttransport til USA og retur.
GM renoverer motoren så den er køreklar.
CLAUS GARAGE monterer motoren igen.
Jeg går bare og glæder mig og håber at jeg når ud at køre inden sæsonen slutter.
Dejligt med nogle rigtig gode Corvette venner.
Hilsen Flemming.
-
SÅDAN! Tillykke Flemming. Hilsen Allan
SÅDAN! Tillykke Flemming. Hilsen Allan og Jonna
Hej Flemming. Har du hørt
Hej Flemming. Har du hørt fra din motor i USA ? Hilsen Eli.
-
Hej Eli. GM Powertrain er ved
Hej Eli.
GM Powertrain er ved at samle en ny motor til mig med opdaterede stempler og andre dele der gør motoren mere holdbar og giver den noget mere Power, jeg går bare og venter på at få at vide hvornår den bliver sendt afsted til Danmark, men den er helt sikkert værd at vente på.
Vette hilsen
Flemming.
GM Powertrain er ved at samle en ny motor til mig med opdaterede stempler og andre dele der gør motoren mere holdbar og giver den noget mere Power, jeg går bare og venter på at få at vide hvornår den bliver sendt afsted til Danmark, men den er helt sikkert værd at vente på.
Vette hilsen
Flemming.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"