SPORTSCAREVENT 8 juni Jyllandsringen

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

SPORTSCAREVENT 8 juni Jyllandsringen

Indlægaf Allan#373 » 23. apr 2013, 08:49

Forhåndstilmelding kan ske her i tråden, så vil jeg viderebringe antallet.

I forbindelse med afviklingen af SPORTSCAR EVENT 2013 på Jyllandsringen ved Silkeborg den 8. juni 2013, vil vi i år gerne udvide aktiviteterne og pladsen, både for at give publikum en større oplevelse og samtidig gøre dagen til en uforglemmelig dag for flere udstillere af sportsvogne og specielle biler.

SPORTSCAR EVENT er et velgørenhedsarrangement, hvor hele overskuddet på dagen går til et godt formål, nemlig til børnecancer fonden.

På dagen vil det være muligt for publikum at få en køretur i deres drømme bil. Dette er selve omdrejningspunktet for arrangementet. Ca. 60 forskellige sportsvogne stiller op, og giver publikum, mod betaling, ture i deres drømmebiler rundt på Jyllandsringen.

Kørere og biler har vi fundet, men vi vil meget gerne have jeres hjælp til at gøre dagen til en enormt stor oplevelse.

Så i år laver vi et stort udstillingsområde i den nederste manøvregård (inden for indhegningen), hvor vi gerne vil have så mange sportsvogne/specielle biler udstillet som muligt.

Vi vil derfor meget gerne invitere jer og jeres flotte biler til Jyllandsringen ovenstående dag, og vil gerne have så mange biler som muligt repræsenteret på dagen.

Det bliver en dag i bilernes tegn med masser af sportsvogne, specielle biler, lyden af acceleration, duften af benzin, snak og erfaringsudveksling, alt fra udstilling til kørende eksemplarer, og sidst men ikke mindst hyggen omkring en fælles interesse ?. Biler.

Undertegnede har igennem de sidste 6 år deltaget med Mustangklubben, og må sige det har været mindeværdige og oplevelsesrige dage for både mig selv og familien J

SPORTSCAR EVENT har siden starten doneret mere end 9 millioner kroner til Børnecancerfonden, og samtidig været med til at gøre opmærksom på Børnecancerfondens vigtige funktion og arbejde.

For publikum er indgangen en del af donationen til Børnecancerfonden, men chauffører og passagerer i udstillingsbiler sørger vi for, får fri indgang.

I første omgang vil vi meget gerne høre tilbage fra jer, om det er noget der har jeres interesse J

Og dernæst når vi kommer tættere på, vil vi gerne høre lidt om forventning til deltagerantal. Vi ved godt det er svært at sige præcist, og det afhænger meget af dagen og vejret.

Det vil dog være rart at vide et omtrentligt antal, om det er 5 eller 40 biler I kommer. Både for at sikre pladserne, og så vi ved hvor meget plads vi skal afsætte til jer.

Se gerne mere på www.sportscarevent.dk

Adressen på Jyllandsringen er:
FDM Jyllandsringen
Skellerupvej 38
8600 Silkeborg

https://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&abauth=51758fe3xFXY5AeMBqfYLOTMCDR4VzPPXHY&authuser=0&q=Skellerupvej+38,+Silkeborg,+Danmark&aq=0&oq=skellerupvej+38&vps=1&jsv=452c&sll=37.0625,-95.677068&sspn=37.735377,86.572266&vpsrc=1&num=10

Med håb om at se jer til SPORTSCAR EVENT 2013 på Jyllands ringen den 8. juni 2013 J

Jeg ser frem til at høre tilbage fra jer på enten nhs@tiscali.dk eller på mobil 40684700.

De bedste hilsner

Niels Henrik Sørensen
Sportscar Events Almennyttige Fond

Tel. 40 68 47 00

Mail: nhs@tiscali.dk

WEB: www.sportscarevent.dk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Hans J. Jacobsen

Jeg er altid til sportscar

Indlægaf Hans J. Jacobsen » 25. apr 2013, 23:21

Jeg er altid til sportscar eventet, så jeg kommer gerne med bilen og knægten
Mvh
Frank

MNN

Hej Jeg deltager også :auto:

Indlægaf MNN » 26. apr 2013, 11:26

Hej

Jeg deltager også :auto:

Hesel

Jeg kommer også.

Indlægaf Hesel » 26. apr 2013, 15:55

Jeg kommer også.

ptrstrib

Hej Vi kommer: 791 Henning Madsen 787 Preben

Indlægaf ptrstrib » 8. maj 2013, 13:09

Hej

Vi kommer:

791 Henning Madsen
787 Preben Rasmussen

Hans J. Jacobsen

Jeg beklager at måtte trække

Indlægaf Hans J. Jacobsen » 20. maj 2013, 22:03

Jeg beklager at måtte trække tilmeldingen tilbage.
Håber der snart kommer en anden lejlighed igen.

Mvh
Frank

MNN

Hej allesammen Jeg har nu modtaget

Indlægaf MNN » 3. jun 2013, 22:00

Hej allesammen

Jeg har nu modtaget "billetter" til Sportscarevent for de deltagene Corvetter.
Jeg vil være på plads ved indgangen fra kl. 09:00, og såfremt man ikke lige kan se mig, kan jeg rykkes i på tlf. 22 47 10 99.

Når I ankommer til Jyllandsringen, så er der lige inden indkørslen til ryttergården, indkørsel til udstillingsområdet ovre til venstre. Der vil stå folk og guide biler ind. Jeg vil være ved indkørslen til ryttergården.

Er der nogen der vil have billetterne til udprint inden lørdag d. 8., kan i bare lige sms jeres email adr. til ovenstående telefonnummer, så mailer jeg dem.

Med håbet om en god dag (med masse af fede biler og herlig solskin). Vi ses

Benny J

Jeg kommer med en bil

Indlægaf Benny J » 6. jun 2013, 21:49

Jeg kommer med en bil og en kone :-), ses Benny 1285

Erik Hansen

Vi kommer også- Erik Hansen.

Indlægaf Erik Hansen » 7. jun 2013, 12:44

Vi kommer også-

Erik Hansen.

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"