Hej Har hørt at eliten var samlet til racerløb på Ny Hagestedbanen her i week-enden.
er der nogen der har hørt resultatet , hvem der vandt for jeg nået ikke at se det i sport på 2er ?
Venlig Hilsen
Ulrik
Ny Hagestedbanen- eliten
-
Ja nu skal man jo
Ja nu skal man jo ikke nævne nogle navne men nr. 1 var foran nr. 2 og nr. 3 var langt bagud. Men jeg kan da røbe at jeg kom på sejresskamlen. Det var syndt at sport på 2,eren ikke kunne komme men de skulle til en skaktunering.
Men Ulrik du kommer bare når du vil prøve igen, du kom jo også på sejrsskammelen
Men Ulrik du kommer bare når du vil prøve igen, du kom jo også på sejrsskammelen
er der kørt point ind
er der kørt point ind til jyderne????
og hvordan er den samlet stilling
og hvordan er den samlet stilling
ja jyden han kom han
ja jyden han kom han så og han sejrede alle 3 løb.
men tak for en hygge week-end , kanon forplejning og erkendelse af jeres kæmpe nederlag.
Venlig Hilsen
Ulrik
men tak for en hygge week-end , kanon forplejning og erkendelse af jeres kæmpe nederlag.
Venlig Hilsen
Ulrik
-
Ja ja så må sandheden
Ja ja så må sandheden frem. Ja Ulrik stod øverst på sejrsskammelen og jeg måtte nøjes med en 2 plads. Men det sker ikke igen, men Bruno når man skal kører mod en jyde der kun snakker om at hyppe kartofler og klager over den lange tur til Danmark, kan det være svært at give sig fuldt ud, samtidig sagde han skål hver gang jeg kom til et skarpt sving. Ja jeg kan blive ved med mange flere undskyldninger, men jeg er klar til næste løb
Tillykke med sejren Ulrik! Men
Tillykke med sejren Ulrik!
Men men men - Hvordan er det lykkedes dig at vinde?
Ikke at jeg på nogen måde tvivler på dine køreegenskaber, og jeg er sikker på sejren er fuldt fortjent!
Årsagen til mit spørgsmål er: Jeg har deltaget i et dejligt arrangement hos Hanne og Henrik på han racerbane, men her var vinder mulighederne meget små for gæsterne. Henrik tildelte sig selv en Corvette C6,:streger: og vi andre fik udleveret, hvad der svarer, i styrkeforhold, til en Skoda 105LS! :sk:
Fik du fravristet ham den toptunede bil, eller er du blot meget bedre end ham??
Vh
Padkær :yo:
Men men men - Hvordan er det lykkedes dig at vinde?
Ikke at jeg på nogen måde tvivler på dine køreegenskaber, og jeg er sikker på sejren er fuldt fortjent!
Årsagen til mit spørgsmål er: Jeg har deltaget i et dejligt arrangement hos Hanne og Henrik på han racerbane, men her var vinder mulighederne meget små for gæsterne. Henrik tildelte sig selv en Corvette C6,:streger: og vi andre fik udleveret, hvad der svarer, i styrkeforhold, til en Skoda 105LS! :sk:
Fik du fravristet ham den toptunede bil, eller er du blot meget bedre end ham??
Vh
Padkær :yo:
-
Ulrik drak kun rød sodavand
Ulrik drak kun rød sodavand og jeg kørte med bind for øjnene
Hej Padkær bedre og meget mere
Hej Padkær
bedre og meget mere taktisk forberedt, så kan Hr Berg godt sættes til vægs, når han bliver presset køre han af banen. men her er et par triks som Hr. Berg prøvede at bruge.
1/ han spurte hvilken bil jeg vil have :" jeg sagde den bedste" det kan du ikke få for den skal jeg have " når men så må jeg jo ta den hvide Corvette" og det gjorde jeg så
2/ pludselige i pausen mellem heat 1 og heat 2 manglet der et baghjul på den hvide Corvette efter at Hr.Berg lavede service på den uden min viden
3/Pludselige som men førte med 6-7 omgange ja så stod der en traktor på banen når jeg kom ned til det glatte sving
ja så du kan godt se at Hr.Berg prøvede alt for at undgå at tabe
Venlig Hilsen
Ulrik
bedre og meget mere taktisk forberedt, så kan Hr Berg godt sættes til vægs, når han bliver presset køre han af banen. men her er et par triks som Hr. Berg prøvede at bruge.
1/ han spurte hvilken bil jeg vil have :" jeg sagde den bedste" det kan du ikke få for den skal jeg have " når men så må jeg jo ta den hvide Corvette" og det gjorde jeg så
2/ pludselige i pausen mellem heat 1 og heat 2 manglet der et baghjul på den hvide Corvette efter at Hr.Berg lavede service på den uden min viden
3/Pludselige som men førte med 6-7 omgange ja så stod der en traktor på banen når jeg kom ned til det glatte sving
ja så du kan godt se at Hr.Berg prøvede alt for at undgå at tabe
Venlig Hilsen
Ulrik
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"