Ja ja ja i snakker om bedre biler osv, men sandheden skal frem, vores Corvette team var bare bedst. Teamet bestod af Bente som ikke kørte for sjov skyld men for at vinde, Jann og jeg som har kørt en enkel gang før altså Corvette teamet bestod af unge sportstrænet og meget dygtige kører som kunne holde hoved nedkølet under pres, nødkølingen bestod af kolde fadbamser som holdt os i topform.
Vi kørte 586 omgange. Andenpladsen gik til Team jake og bestod af Padkær, Christian, Flemming altså et hold der ikke bestod af veltrænet mænd, men mænd der konstant skulle ud og tisse holde pustepauser og meget mere, men det var et Dansk hold og de tog andenpladsen meget let, over Team 63 her var Bruno som kørte så langsomt, så man ikke altid kunne se om han kørte fremad eller baglæns, der udover bestod teamet af Per og Morten, dette team gjorde alt for at vinde omgange, ved at tage vores biler af, glemte at sætte vores biler på, lige indtil Bente kørte så skete dette,
6841
Hvorfor er Morten så bange.
6842
Joh det er fordi han ikke så at Bente havde overtaget kørslen
og var lidt langsom til at sætte hendes bil på, som det ses
fik han hurtigt men bestemt at vide at han godt kunne få fart på.
Efter dette var der ingen på Team 63 der turde genere vores team mere.
Team 63 kom i mål med 489 omgange.
Hvorfor ser Bruno så sur ud
6843
Joh det er fordi han modtog et krus med dette
6844
Dette var den rene sandhed om dette fantastiske løb. Stemningen var høj og det var rart at se en masse glade vettevenner.
Hanne og Henrik
Ræs på Ny Hagestedbanen
-
Ja ja ja i snakker
- Vedhæftede filer
-
- bruno.jpg (108.45 KiB) Vist 3940 gange
-
- brunobillede.jpg (190.73 KiB) Vist 3940 gange
-
- bente skrap.jpg (101.28 KiB) Vist 3940 gange
-
- morten bange.jpg (98.71 KiB) Vist 3940 gange
Hej Hanne og Henrik Tak for
Hej Hanne og Henrik
Tak for en rigtig god dag med ræs.
Nu er det jo Edel der skriver så jeg vil ikke kommenterer løbet, (men man bliver bidt af det), så vi er også med næste gang.
Tak til Hanne for en fantastisk forplejning.
Edel
Tak for en rigtig god dag med ræs.
Nu er det jo Edel der skriver så jeg vil ikke kommenterer løbet, (men man bliver bidt af det), så vi er også med næste gang.
Tak til Hanne for en fantastisk forplejning.
Edel
JA JA henrik det ser
JA JA henrik det ser ud til at du også har haft en god weekend
man havde jo på fornemmelsen at der ville være noget med bilerne så man forbereder sig hjemmefra:streger::auto:
jeg havde købe en corvette i tyskland og dæk fra USA ,men den bil måtte ikke køre på Henriks bane for så går der bare ild i den siger han
så vi måtte køre med den vi fik uden motor og på tre hjul(så er det jo ikke så mærkeligt man ser sur ud):party1:
SÅ Henrik se lige i baren hvad der er blevet drukket på din regning,og sig mig så hvem der er TABEREN:party:
PS TAK for en super fed og sjov weekend med go mad og hygge
man havde jo på fornemmelsen at der ville være noget med bilerne så man forbereder sig hjemmefra:streger::auto:
jeg havde købe en corvette i tyskland og dæk fra USA ,men den bil måtte ikke køre på Henriks bane for så går der bare ild i den siger han
så vi måtte køre med den vi fik uden motor og på tre hjul(så er det jo ikke så mærkeligt man ser sur ud):party1:
SÅ Henrik se lige i baren hvad der er blevet drukket på din regning,og sig mig så hvem der er TABEREN:party:
PS TAK for en super fed og sjov weekend med go mad og hygge
-
Ja ja Bruno jeg er
Ja ja Bruno jeg er ikke sur bare fordi du drak meget, det var jeg jo klar ovre inden du kom. Så alt sprutten og øllet var blandet op med vand. Taktikken var klar efter jeg havde fortalt dig, at du var fuld 20 gange troede du på det og opførte dig sådan.
Men jeg glæder mig til den næste udfordring fra dig enten ræs eller andet:party1::party1:
Men jeg glæder mig til den næste udfordring fra dig enten ræs eller andet:party1::party1:
-
Hej Hanne og Henrik Mange tak
Hej Hanne og Henrik
Mange tak for en super hyggelig weekend og jeres enorme gæstfrihed :-) og den helt igennem fantastiske forplejning. Ja det ræs kunne man blive forfalden til, jeg (Bente) kommer gerne og gør det igen, og måske så også Morten og Bruno vil med for at have revance, de pev kun lidt på vejen hjem, og de var sikre på der var noget galt med bilen de kørte med. Henrik den næste udfordring, som du skriver til Bruno, der skal du passe på, måske det bliver Gajol drikkerri der udfordres i det er han nemlig rigtig god til.
Mange hilsner
Morten og Bente
Mange tak for en super hyggelig weekend og jeres enorme gæstfrihed :-) og den helt igennem fantastiske forplejning. Ja det ræs kunne man blive forfalden til, jeg (Bente) kommer gerne og gør det igen, og måske så også Morten og Bruno vil med for at have revance, de pev kun lidt på vejen hjem, og de var sikre på der var noget galt med bilen de kørte med. Henrik den næste udfordring, som du skriver til Bruno, der skal du passe på, måske det bliver Gajol drikkerri der udfordres i det er han nemlig rigtig god til.
Mange hilsner
Morten og Bente
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"