Jeg husker da jeg blev medlem af ccd i 2004, der mødtes corvettefolket på roskilde havn hver den første søndag i måneden, ofte var der 30-40 corvetter eller flere hvis det var godt vejr. Mange mødtes forskellige steder på sjælland og kørte så samlet til roskilde, efter havnemødet blev der indimellem lavet andre arrangementer, såsom grillaften hos piet og hos undertegnede samlet spisning på kroer osv osv.
Søndag d. 3-6 kunne vi mønstre 4 corvetter på trods af godt vejr.
Idag søndag 1-7 var der ikke en eneste corvette på havnen.
Så vi må nok konstatere at en vigtig tradition i ccd er døet hen. Jeg håber vi en dag får nogle nye og aktive medlemmer der kunne have lyst til at genoptage denne vigtige tradition.
Hvordan ser det ud til spontanmøderne vest for storebælt, er de også ved at uddø?
Der var engang på roskilde havn
-
Nej da Lasse! Ved Vejle
Nej da Lasse!
Ved Vejle havn ser det ok ud med fremmødet hver anden onsdag.
I dårligt vejr kommer der 10-15 biler og i godt vejr 25-35 biler, det er da ikk så ring enda...
Ved Vejle havn ser det ok ud med fremmødet hver anden onsdag.
I dårligt vejr kommer der 10-15 biler og i godt vejr 25-35 biler, det er da ikk så ring enda...
-
Hej Lasse Jeg har desværre skullet
Hej Lasse
Jeg har desværre skullet noget alle de sidste første søndage i måneden, ellers var jeg helt sikkert kommet. Til gengæld er vi en trofast flok fra klubben der tager til Roskilde havn hver torsdag aften, sammen med alle de andre bilmærker.
Gert
Jeg har desværre skullet noget alle de sidste første søndage i måneden, ellers var jeg helt sikkert kommet. Til gengæld er vi en trofast flok fra klubben der tager til Roskilde havn hver torsdag aften, sammen med alle de andre bilmærker.
Gert
Hej Lasse. Tak for indlægget
Hej Lasse. Tak for indlægget om møderne på Roskilde Havn. For mit eget vedkommende var jeg ikke klar over møderne den første søndag i måneden men jeg er også først blevet aktivt kørende i år og jeg har været inde på hjemmesidens kalender for at se efter arrangementer og set efter indlæg om møder uden at finde noget - jeg ærger mig lidt for jeg havde tiden og lysten.
De bedste hilsner
Søren Carl medl. 1012
De bedste hilsner
Søren Carl medl. 1012
Hej Lasse Det kunne jeg godt
Hej Lasse
Det kunne jeg godt tænke mig, vi gjorde noget ved.:hurray:
Tror? vi skal være lidt bedre til at skrive på vores side.
For det lyder rigtig hyggelig.
Håber ikke det er ved at uddø.:confused:
Edel 1090
Edel 1090
Hej Lasse Det kunne jeg godt
Hej Lasse
Edel 1090
I forbindelse med havnemødet 3-6 startede Jan C3, en tråd og efterlyste deltagere, det resulterede som sagt i 4 corvetter på trods af godt vejr.
Og med det gode vejr søndag kørte jeg da også meget forventningsfuld ned på havnen, i håb om mange fremmødte til dækspark osv. Efter en halv time hvor jeg fik spist en softice og hilst på MX5 klubben kørte jeg noget skuffet hjem igen
Davs :yo: Jeg tror måske at
Davs :yo:
Jeg tror måske at grunden til at corvette folket ikke møder op på Roskilde havn er måske : Alt den ballade der har været i klubben? Folk ikke vidste at det var første søndag? Ikke har kunnet finde Info herinde om dagene? Måske stadig prøver at finde ud af hvor på denne side træf og sammenkomster står henne og under hvad eller hvilken klub? Måske er alle vores corvetter gået i stykker og først kommer på vejen næste år?
Ja mine gæt kan være mange det kan jo også være at vi er så asociale her på Sjælland og ikke rigtig gider være sammen? I forhold til jyderne som er mere sociale end os?
Håber vi finder ud af det sammen og formidler den viden om hvornår og hvorhenne når der er sammenkomster rundt omkring på Sjælland samt at det kun står et sted herinde og det er i træfkalenderen og ikke som nu hvor man finder info om træfrelaterede ting rundt omkring.
Hilsen Søren kaj :streger:
Jeg tror måske at grunden til at corvette folket ikke møder op på Roskilde havn er måske : Alt den ballade der har været i klubben? Folk ikke vidste at det var første søndag? Ikke har kunnet finde Info herinde om dagene? Måske stadig prøver at finde ud af hvor på denne side træf og sammenkomster står henne og under hvad eller hvilken klub? Måske er alle vores corvetter gået i stykker og først kommer på vejen næste år?
Ja mine gæt kan være mange det kan jo også være at vi er så asociale her på Sjælland og ikke rigtig gider være sammen? I forhold til jyderne som er mere sociale end os?
Håber vi finder ud af det sammen og formidler den viden om hvornår og hvorhenne når der er sammenkomster rundt omkring på Sjælland samt at det kun står et sted herinde og det er i træfkalenderen og ikke som nu hvor man finder info om træfrelaterede ting rundt omkring.
Hilsen Søren kaj :streger:
Den første søndag i denne
Den første søndag i denne måned er d.05.08.12
Vi kan desværre ikke, da vi er på viking-run.
Jeg ved godt at Roskilde havn ligger lige ved siden af, men viking-run lukker kl.16.00
og så skal der ryddes op.:bad:
Edel 1090
Per 1190
Vi kan desværre ikke, da vi er på viking-run.
Jeg ved godt at Roskilde havn ligger lige ved siden af, men viking-run lukker kl.16.00
og så skal der ryddes op.:bad:
Edel 1090
Per 1190
Det er desværre også stort
Det er desværre også stort set en uddød tradition med møderne ved Skovsøen i Odense.....nu har det jo godt nok ikke været ret godt køre vejr, hverken i år eller sidste år, så det er måske en af årsagerne til det manglende fremmøde...eller måske er søndag eftermiddag kl. 15 (første søndag i måneden) i virkeligheden et dårligt tidspunkt for de fleste....der er jo masser af andre aktiviteter der skal passes...er der nogen der har forslag til andre mødetidspunkter/mødesteder i Odense/på Fyn ??
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"