Hej allesammen
Er der stemning for et stumpemarked i ringsted d. 8 januar, ligesom vi havde sidst?
Stumpemarked i ringsted
-
Der er altid en fornøjelse
Der er altid en fornøjelse at komme ned og hilse på dig Lasse :party1:, så vi kommer hvis der er nok tilslutning.
-
God ide Lasse :seeya:
God ide Lasse :seeya:
-
5740 Ja go ide Lasse, jeg
5740
Ja go ide Lasse, jeg vil da også kikke forbi og se om der skulle være noget godt til vinter projekterne.
Ja go ide Lasse, jeg vil da også kikke forbi og se om der skulle være noget godt til vinter projekterne.
- Vedhæftede filer
-
- stor usa smilie.gif (49.61 KiB) Vist 8558 gange
-
Kommer Helt klart , godt
Kommer Helt klart , godt initiativ
-
HEJ.VI KOMMER OGSÅ 2 STK,
HEJ.VI KOMMER OGSÅ 2 STK, OG GOD JUL TIL ALLE.mVH LINDA OG KAARE
Jeg vil lige tage en
Jeg vil lige tage en snak med Jørgen, så hvis der er plads så er jeg sikker på at vi har en masse ting vi skal have ryddet fra lageret i forbindelse med det årlige status, der kunne sikkert godt blive tale om 50% på en masse nye dele, og noget brugt har vi sikkert også liggende.
-
super "initiv" Vi kommer Dorte & Søren:party:
super "initiv"
Vi kommer
Dorte & Søren:party:
Vi kommer
Dorte & Søren:party:
Hej Lasse Per og Edel kommer
Hej Lasse
Per og Edel kommer også. God jul til alle og selvfølig et godt nytår.
Per og Edel kommer også. God jul til alle og selvfølig et godt nytår.
Når unge Grebart (han er
Når unge Grebart (han er yngre end han ser ud) kalder
http://www.youtube.com/watch?v=4e8X7CnhMZ8&feature=related
Så kommer jeg sikkert med en sækfuld ragelse, som jeg har købt dyrt, og har ført mig på vej til fattigdom og armod, og ikke at forglemme tiggerstaven.
Men når det er sagt, selvom jeg er en pjalt, vil jeg vil have, og det er et forlangende, skal der være pølse, og det skal der, så skal der være ketchup og sennep og C3 grillmeister.
Lykkemark
http://www.youtube.com/watch?v=4e8X7CnhMZ8&feature=related
Så kommer jeg sikkert med en sækfuld ragelse, som jeg har købt dyrt, og har ført mig på vej til fattigdom og armod, og ikke at forglemme tiggerstaven.
Men når det er sagt, selvom jeg er en pjalt, vil jeg vil have, og det er et forlangende, skal der være pølse, og det skal der, så skal der være ketchup og sennep og C3 grillmeister.
Lykkemark
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"