Crusing tur...med kaffe senere i vores have.

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
(udmeldt) Tommy .E

ja, turen er næsten klar,

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 19. jul 2011, 00:54

ja, turen er næsten klar, mangler lige det sidste og så har jeg siden fundet udaf at på jungshoved er der en ny cafe g det sjove er ejeren køre selv amerikanerbil, han har åbnede et kanont sted hvor man så også kan slå telte op og overnatte på natur camping så det er også en mulighed.....cafeen ligger med udsigt til vandet og jeg havde tænkt mig vi ku køre derud og spise, der laves mange gode middage til gode priser......man kan slå cafe,en op under roneklint jungshoved....vil så også sig at de holder noget 50,er fest og i den dur derude.....
Turen vil derfor være kl 11.00 Præstø havn.
Kl 12.00 drager vi mod Junghoved og køre mod Stavreby hvor vi skal se jungshoved kirke og vidre ud til stavreby havn.....
derefter et hold og tisse pause hvor man kan nyde udsigten fra lokummet imens man sidder og ...????? gg
jeg skal til noget møde med de dejlige gamle gutter der, da de har en lille kro kalder de det hvor vi evt kan komme og se og købe noget drikkelse.....
De kan fortælle om den lile havn som er danmarks største smugler havn eller var.
Siden køre vi mod Bøget som har den smukkeste natur og siden besøger vi noget loppemarked...Husk drikkelse med i bilerne da det er en tur på ca 80 km......

Turen går så siden til svend gønges hule hvor det vigtigt jeg lige ved hvor mange i kommer da vi har den muloghed for at ku parkere på en gård, da der er et stykke vej ned til hulen via skov vejen, så det vigtigt vores biler kan stå et sted.....
siden køre vi til roneklint hvor cafeen er hvor vi kan spise og hygge os....
Når vi har spist, køre vi mod præstø igen hvor tinge ling åbner sine døre for os..( hun skal lige se om hun har ferie) men ellers er der havnen vi kan spise en is.....
Håber på i alle er friske og med på ideen....
Vi gir gerne kaffen senere for de friske...

Håber blot på vejret er med os og vi kan sammen få en dejlig tur...
Knus Birgit.
ps vi er også på fb hvor der ligger billeder fra corvette træffet i ebeltoft.
( birgit racermama matthiesen)
jeg køre nok i min gule ford den dag håber i vil gå med til det....smiler

LasseG436

ØV ØV er desværre ude

Indlægaf LasseG436 » 19. jul 2011, 10:31

ØV ØV er desværre ude at køre motocrossløb den dag

Peter #259

Lyder herligt - vi satser

Indlægaf Peter #259 » 19. jul 2011, 13:56

Lyder herligt - vi satser på godt vejr og kommer med!
Hilsner
Peter & Anni

falkenberg-1064

ÅH nej, Lasse. Ikke mere

Indlægaf falkenberg-1064 » 19. jul 2011, 18:35

ÅH nej, Lasse. Ikke mere motorløb. Skru ned for gassen, jeg er på ferie!

(udmeldt) Tommy .E

NU ER VI OPPE PÅ

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 4. aug 2011, 23:19

NU ER VI OPPE PÅ CA 16 SÅ KOM NU UD AF BUSKENE OG KOM UD PÅ EN DEJLIG KØRETUR, kulturel oplevelse...
Dejlig natur og afslutning med mad hvis man har lyst..? så meld jer nu og gerne på jungshoved turen jeg har oprettede herinde....
Knus Birgit,

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"