Hej til jer alle...!
Allerførst tak for såvel Tirsdagsklubben og bestyrelsen for et fantastisk træf som jeg aldrig har oplevede noget der ligner, og jeg har trods alt kørt i det her liv i 30 år men det her slår alt, ja det gør de ting jeg indtil nu har været med i sammen med jer dejlige, hyggelige, rare og friske mennesker med den dejlige interesse som jeg deler med jer.
Den week er en jeg vil ku leve på resten af sommeren for både turen ud på det gamle krigsskib og maden og de dejlige sømænd der underholdte det var så godt og sjovt, og aftenen gik også helt fint i selskab med dejige mennesker som vi siden skal besøge fra jylland....Lørdagen jamen hvad skal jeg dog skrive kun i ku ikke ha gjort det bedre, men jeg vil dog lige skrive I KØRE FOR HURTIGT synes cruise turen gik lidt hurtigt, men ellers intet at klage over maden var helt fantastisk og så dans siden, og så ros til jer alle dejlige medlemmer i denne klub for jeres måde at tage imod mig på og jeg ærgre mig blot over jeg ikke selv meldte mig ind da jeg selv var ejer af en corvette sidste sommer, men ihvertfald en stor tak for et dejligt sommertræf ....
Knus og krammer Birgit og så self også TOMMY.
Tak for et dejligt sommertræf.
-
- Stor tak skal der
- Stor tak skal der også lyde her fra Karlslunde - det var et fantastisk godt arrangement, I havde fået bygget op. - Og det ER da herligt at være i selskab med så mange hyggelige, dejlige, sjove mennesker. Selv om den ene guide på Fregatten blev en smule "træt" i ansigtet hen ad vejen, da han fik det ene mærkværdige spørgsmål efter det andet - fulgt af bragende latterhyl fra forsamlingen.:patriot:Mange hilsner Anni og Peter
Kære Tirsdagsklub Også en stor tak
Kære Tirsdagsklub
Også en stor tak fra os her i det Københavnske for et suverænt sommertræf.
Mange hilsener
Joachim og Kim
Også en stor tak fra os her i det Københavnske for et suverænt sommertræf.
Mange hilsener
Joachim og Kim
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
Hej til alle Vi vil
Hej til alle
Vi vil også gerne takke Inge, Finn og tirsdagsklubben for er super godt sommertræf
samt til alle de positive og glade corvette folk.
Edel og Per
Vi vil også gerne takke Inge, Finn og tirsdagsklubben for er super godt sommertræf
samt til alle de positive og glade corvette folk.
Edel og Per
-
Ja, så nåede vi også
Ja, så nåede vi også hjem - måtte overnatte på Svostrup Kro - kunne ikke finde færgen - vejret var skú for godt!
Tak for et meget vel tilrette lagt sommertræf - det kørte bare snorlige. Det var et kæmpe arbejde i havde lavet for at få en hver detalje til at køre, feks. en frysende hjælper på en Uno-X tank kl. 0730 lørdag morgen.
Var lige på vægten, jeg må have ædt 1 kg flæsk på Fregatten. Hvor er det dog dejligt at være sammen med alle jer glade Corvette folk.
I øvrigt snakkede jeg med en lokal i Ebeltoft i dag, han havde bemærket Corvette besøget - der var nogen der havde badet (naturist) :smilielol5:søndag morgen.
Endnu en gang tak til Tirsdagsklubben for et super sommertræf.
Bente & Christian
Tak for et meget vel tilrette lagt sommertræf - det kørte bare snorlige. Det var et kæmpe arbejde i havde lavet for at få en hver detalje til at køre, feks. en frysende hjælper på en Uno-X tank kl. 0730 lørdag morgen.
Var lige på vægten, jeg må have ædt 1 kg flæsk på Fregatten. Hvor er det dog dejligt at være sammen med alle jer glade Corvette folk.
I øvrigt snakkede jeg med en lokal i Ebeltoft i dag, han havde bemærket Corvette besøget - der var nogen der havde badet (naturist) :smilielol5:søndag morgen.
Endnu en gang tak til Tirsdagsklubben for et super sommertræf.
Bente & Christian
Også en stor tak fra
Også en stor tak fra Brøndby til alle arrangørerne.Det var et rigtig flot arrangeret træf, i fantastiske omgivelser. Udstilling, køretur og hotel, det var bare i top.
Vi glæder os allerede til de næste træf vi får mulighed for at deltage i.
Vette hilsener fra Frank og Pia
Vi glæder os allerede til de næste træf vi får mulighed for at deltage i.
Vette hilsener fra Frank og Pia
-
Tak for en super weekend. Som
Tak for en super weekend.
Som nye medlemmer synes vi det var en super kanon weekend, med en masse søde og rare mennesker. Og en masse oplevelser i løbet af sådan en weekend.
Vi ser frem til næste års sommertræf.
Hilsen Peter og Kirsten fra Als
Som nye medlemmer synes vi det var en super kanon weekend, med en masse søde og rare mennesker. Og en masse oplevelser i løbet af sådan en weekend.
Vi ser frem til næste års sommertræf.
Hilsen Peter og Kirsten fra Als
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"