Vedr. biileder fra Cruise for a Cure 2011 øst.
Vedr. biileder fra Cruise for a Cure 2011 øst.
Hej. Jeg har taget en del billeder som jeg godt vil uploade, men der skal først oprettes en folder der hedder "Cruise for a Cure 2011 øst". Hvem kan gøre dette? Mvh Lars
Det kan du faktisk godt
Det kan du faktisk godt gøre selv "Gallery / Mine Ting / Rediger dine Kategorier", på denne side helt i bunden står "Tilføj Kategori". Du kan så også bestemme HVOR kategorien skal placeres.
Nu HAR jeg gjort det for dig. Vær lige opmærksom på at oploade så mange som muligt af gangen, da der laves en fejl når man har oploadet (kan ikke liige finde fejlen, kan være det kun er i Explorer 9). Men det betyder at du skal bruge back knappen eller kalde op igen når du skal oploade næste portion billeder.
Nu HAR jeg gjort det for dig. Vær lige opmærksom på at oploade så mange som muligt af gangen, da der laves en fejl når man har oploadet (kan ikke liige finde fejlen, kan være det kun er i Explorer 9). Men det betyder at du skal bruge back knappen eller kalde op igen når du skal oploade næste portion billeder.
Hej. Så har jeg uploadet
Hej. Så har jeg uploadet billeder fra Cruise for a Cure 2011 øst. Jeg ville egentlig helst have byttet rundt på rækkefølgen men kan ikke få den til det, så i øjeblikket skal de ses i omvendt rækkefølge. Mvh Lars
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"