Forårsmønstring Als

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Bondemand

Forårsmønstring Als

Indlægaf Bondemand » 17. apr 2011, 12:23

Tak til dem som var med til at stable dette gode træf på benende, og havde skabt de perfekte rammer som gjore det kun kunne gå med held.
Tak til alle deltagerne som var med til at give den rigtige stemning, synd for dem som ikke var med, de er gået glip af noget særlig.

Hilsen Helle & Jens:piggy:

Edel

Hej Vi vil også gerne

Indlægaf Edel » 17. apr 2011, 13:55

Hej
Vi vil også gerne sige tak for et godt forårsmønstring på Als. Det var et kæmpe arbejde i alle havde lagt i det.
Også en tak til alle dem som deltog
Det var en perfekt stemning, med mange glade vette folk.

Edel 1090
Per 1190

73Corvette

Stor tak til Alsgruppen Det var

Indlægaf 73Corvette » 17. apr 2011, 14:40

Stor tak til Alsgruppen
Det var i efteråret I påtog jer opgaven med at arrangere Forårsmønstring Vest 2011. Nu er det overstået med et rigtig flot resultat.
I har formået at lave et kunststykke - prisen var i bund - og aldrig har jeg set så lang en sponsorliste. Det har været et kæmpearbejde for jer alle.
Herfra skal lyde en stor tak til arrangørerne og deres medhjælpere for at de har givet os en mægtig oplevelse.

Det startede flot i fredags med højt humør og godt vejr, ja og det fortsatte lørdag og søndag. Programmet var godt med flere gode indslag i løbet af lørdagen.

Tak til alle deltagere for det gode humør.

Jeg glæder mig allerede til det næste arrangement i det sønderjyske.

Knud-Erik #299

Jens Damgaard

Hej hele Alsgruppe! Vi syntes også

Indlægaf Jens Damgaard » 17. apr 2011, 17:40

Hej hele Alsgruppe!
Vi syntes også at det var et "KANONGODT" Forårsmønstring i havde stablet på benene,men næste gang i holder amerikansk lotteri
mener vi at Jette bør holdes udenfor deltagelse,ja så kommer vi til det med vejret ,det regnede heldigvis ikke og det er jo som man
siger det danske vejr er GA JOL vejr og det skal vi mene det var både fredag og lørdag aften.
M.V.H.
Jane og Jens.

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Kære Alsgruppe Mange tak for en

Indlægaf Allan#373 » 17. apr 2011, 17:59

Kære Alsgruppe
Mange tak for en fantastisk weekend. Det må have været et kæmpe stykke arbejde at planlægge og udføre. Vi håber, at I nu er færdige med at rydde op og gøre rent efter os og tager et velfortjent hvil. Vi glæder os, til vi ses igen, I er nogle herlige mennesker.
Go' påske til alle.
Vettehilsner fra Jonna og Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Benny

Super weekend :hurray: Hele arrangørgruppen og

Indlægaf Benny » 17. apr 2011, 18:20

Super weekend :hurray:

Hele arrangørgruppen og alle hjælpere kan gå i seng efter denne weekend med god samvittighed over at have gjort en særlig indsats for klubben.

Det var et rigtig godt træf og hvis de øvrigt af klubbens arrangementer resten af året holder samme høje niveau, så tegner det rigtig godt for CCD i 2011.

Alt afhænger af at der er frivillige der stiller op med gode ideer og energi - det leverede Alsgruppen til fulde. Så fra Inger og jeg skal der også lyde en kæmpe tak til alle for en super weekend og en god start på året.

Sussi #556

Hej Als Ja så er vi

Indlægaf Sussi #556 » 17. apr 2011, 19:09

Hej Als
Ja så er vi Sjællændere kommet Godt Hjem til "Djævleøen"

I må være trætte, - men også godt tilfredse i arrangør gruppen + hjælpere
et super arrangement i havde stablet på benene - TAK for det

God Påske
Herligst Sussi og Chr.#556

ccvette-905

MOJN FRA ALS :). Vi takker

Indlægaf ccvette-905 » 17. apr 2011, 19:35

MOJN FRA ALS :).
Vi takker mange gange for al den ros vi har fået
men det er også nemt at holde sådan et træf
med sådan mogle posetive og dejlige mennesker :smilielol5:.
Tak for et dejligt træf.
mvh. Tove og Claus

MNN

Arrangørerne fra Als skal have

Indlægaf MNN » 17. apr 2011, 21:01

Arrangørerne fra Als skal have stor ros for det helt fantastiske arbejde ifbm. forårsmønstringen. Junior og Jeg som er rookier (første træf) følte os fantastisk vel modtaget, og efter denne oplevelse glæder jeg mig helt fantastisk til Sommertræf (hvor Junior bliver skiftet ud med konen).

Tak til "Als gruppen" og tak til de øvrige deltagere som tog så fantastisk imod os. :seeya:

glasmand-821

Hej als Tak for en herligt

Indlægaf glasmand-821 » 17. apr 2011, 21:33

Hej als

Tak for en herligt weekend. Med dejligt mad og rare mennesker. ( der er bare lige, en ting vi lige ønsker at få, opskriften på karburatorspriten ) Og en særlig tak, til Hanne & KLaus. Sussi & Christian. For en dejlig Weekend.

Med venlig hilsen

Os fra Sjælland

Michael & Gitte

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"