Foråret er på vej:drool5:
Vi genoptager selvfølgelig møderne på Vejle Havn.
Det er stadig onsdage i ulige uger fra 1. april til 1. oktober.
Det er stadig kl 1900.
Ingen grund til at ændre på noget som virker:biggrinjester:
Efter et kik i kalenderen viser det sig, at første møde er ONSDAG den 13. april.
Jonna & Søren har inviteret os til Fredericia, og det kan vi vel ikke sige nej til.
Så ved vi hvad vi skal den første gang.
Hvis du har en ide til et godt onsdags-arrangement, så bring den frem i lyset.
Gerne her på siden.
Vi skulle jo gerne have noget spændende på programmet hver gang.
Hvis det skal lykkes må alle hjerner i blød for at finde på noget nyt her i vores sjette sæson:D
Vi ses
Finn #105:coolgleamA:
Onsdagsmøder i Vejle
-
Hej Finn. Super. Jeg er
Hej Finn.
Super. Jeg er klar.
Må jeg tage kontakt til klubbens administrator og få ham til, at lave en form for kalender som man så kan "indplotte" sine gode onsdags-arrangementer i. Vi må alle sidde med nogle forslag som der kan arbejdes videre med.
Allan #983
Super. Jeg er klar.
Må jeg tage kontakt til klubbens administrator og få ham til, at lave en form for kalender som man så kan "indplotte" sine gode onsdags-arrangementer i. Vi må alle sidde med nogle forslag som der kan arbejdes videre med.
Allan #983
Altså Allan. Du er bristefærdig med
Altså Allan.
Du er bristefærdig med gode ideer.
Lad os få sådan en kalender.
Du er bristefærdig med gode ideer.
Lad os få sådan en kalender.
-
Hvis der en der skulle
Hvis der en der skulle finde på at arrangere en tur til "Graceland" Gerne i Maj-Juni, så er jeg bare klar.
Flemming #137
Flemming #137
Kunne man ikke bare bruge
Kunne man ikke bare bruge den træfkalender som er oppe under "kalender".....ja det er bare et forslag.. :o)
-
Hej JR. Det var en
Hej JR.
Det var en rigtig god ide. Det prøver vi og ser om ikke det lykkedes.
Hej Flemming.
Super god ide. - Man behøver jo ikke, at bo i Vejle for at arrangerer "onsdag-møder". Kunne det ikke være noget for dig at arrangerer en "Gracelandtur" og i den forbindelse være den første som afprøver trækalenderen.
Allan #983
Det var en rigtig god ide. Det prøver vi og ser om ikke det lykkedes.
Hej Flemming.
Super god ide. - Man behøver jo ikke, at bo i Vejle for at arrangerer "onsdag-møder". Kunne det ikke være noget for dig at arrangerer en "Gracelandtur" og i den forbindelse være den første som afprøver trækalenderen.
Allan #983
-
Hej Flemming. Super god ide.
Hej Flemming.
Allan #983
Hej Allan.
Jeg syntes godt at det må være en lokalkendt, da der vel skal foregå andet end Graceland når vi nu endelig vover os til fastlandet.
Desuden er jeg ved at tilrettelægge Skandinavisk træf sammen med Claus og Henrik, (Jeg håber at du har meldt dig)
Jeg er pt. i Dubai for at starte et 3 ugers Cruice til Italien.
Vi skal både forbi Pirater og krigsområder, så lad os se hvornår vi kommer hjem igen.
Jeg har forøvrigt mødt 3 Corvetter:driving::driving::driving: i dag, da fik jeg lidt hjemve, indtil jeg kom til at tænke på vejret i DK.
Hilsen Flemming.:o
Ps. Der er allerede 80 tilmeldte Corvetter til Skandinavisk Træf.
Hotellet har kun 200 værelser, resten kommer til at bo på Hotel Marins i Vedbæk.
Se at få jer tilmeldt. Først til Mølle.
Allan #983
Hej Allan.
Jeg syntes godt at det må være en lokalkendt, da der vel skal foregå andet end Graceland når vi nu endelig vover os til fastlandet.
Desuden er jeg ved at tilrettelægge Skandinavisk træf sammen med Claus og Henrik, (Jeg håber at du har meldt dig)
Jeg er pt. i Dubai for at starte et 3 ugers Cruice til Italien.
Vi skal både forbi Pirater og krigsområder, så lad os se hvornår vi kommer hjem igen.
Jeg har forøvrigt mødt 3 Corvetter:driving::driving::driving: i dag, da fik jeg lidt hjemve, indtil jeg kom til at tænke på vejret i DK.
Hilsen Flemming.:o
Ps. Der er allerede 80 tilmeldte Corvetter til Skandinavisk Træf.
Hotellet har kun 200 værelser, resten kommer til at bo på Hotel Marins i Vedbæk.
Se at få jer tilmeldt. Først til Mølle.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"