Hej
Jeg ville lige høre, om der er nogen der har overvejet, at køre til skovsøen i morgen søn. 11/4. Ved godt det er uden for sæsonen, men det kunne jo være. evt. ved 15. tiden.
VH brian.
Skovsøen odense
Hej Brian - jeg skal
Hej Brian - jeg skal ud til min campingvogn ved stranden for at forberede sæsonen - det gode vejr skal udnyttes - ved endnu ikke på hvilket tidspunkt jeg er hjemme.Ellers havde jeg været der.Jeg har været på en travetur i dag ved Lillebælt - er netop kommet hjem.
-
Hej Brian. Jeg skal desværre kører
Hej Brian.
Jeg skal desværre kører min datter til fåborg, ville ellers gerne.
Vh. brian.
Jeg skal desværre kører min datter til fåborg, ville ellers gerne.
Vh. brian.
..er desværre ikke helt køreklar
..er desværre ikke helt køreklar endnu...ellers var det da en rigtig god ide... :o)
JR
JR
-
Ja, nu har jeg fået
Ja, nu har jeg fået vetten til Odense og garage og det hele... så jeg er klar på næste møde ved skovsøen..
Mvh Christian
Mvh Christian
Hej Christian - fint fint
Hej Christian - fint fint - næste møde er jo først i maj måned.Men det er da helt frit for os at lave et ekstra træf - hvis vi har lyst til det. (Måske er JR køreklar til den tid.) Eller også kan han jo bare komme til Skovsøen i en anden bil.Vi kunne da lige vurdere vejrsituationen på søndag formiddag - og så skrive sammen her på siden, hvis vi får lyst til at lufte "Vetterne" søndag d. 18 april - - kl. 15.00.
Hvad siger I til det - faktisk er det jo helt fint at vi kan lave aftaler meget hurtigt her på hjemmesiden.
Lauge
3166
Hvad siger I til det - faktisk er det jo helt fint at vi kan lave aftaler meget hurtigt her på hjemmesiden.
Lauge
3166
-
Ja, jeg havde faktisk også
Ja, jeg havde faktisk også tænkt at jeg ville slå på tråden i weekenden... Jeg er frisk på søndag hvis ellers dyret kan finde en ordentlig motorgang igen :)
Helt fint - jeg er
Helt fint - jeg er på engen kl. 15.00 - hvis det er tørvejr - "alså !!"
Nå ja - igår aftes
Nå ja - igår aftes satte jeg for en sikkerheds skyld Vetten til opladning.(Batteriet har været frakoblet hele vinteren.)Og så ville den jo da ikke starte nu til morgen - - men jeg lader op igen,så ser vi hvad der sker !!!Jeg har allerede kørt et par ture i år, så egentlig er det lidt mystisk.
Jeg slukker computeren nu - havearbejdet kalder - vi ses.
Jeg slukker computeren nu - havearbejdet kalder - vi ses.
Så er det søndag -
Så er det søndag - fik ikke startet Vetten - der skal sættes nyt batteri i - - - jeg er ved Skovsøen kl.15.00
Lækkert Formel 1 løb !!!!
Lækkert Formel 1 løb !!!!
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"