Hej Tømreborch og Padkær
fruen og jeg kommer naturligvis til hyggelig forårsmønstring ( nu da det er helt gratis he. he.:-) uanset vejret.
springer dog go-cart- ræset over ( skal nok nå at få dårlige nærver af at cruise sammen med jer senere alligevel :-)
vette hilsner Christian "556
ps. hvad med lidt samkørsel fra Holbæk til cruise for a cure d.24/4
Forårsmønstring Øst
Hej Vette Venner. Så er
Hej Vette Venner.
Så er listen opdateret - 32 Biler...... :smash: - tør resten af Jer virkelig misse denne dag?? :smash:
Bokof - Var det en tilmelding, eller?? :)
Vil dog lige oplyse at der ved indskrivning, trækkes lod om hold - Kun vore udfordrer fra BMGB får lov at stille eget hold!
Vi Ses - håber jeg
Padkær
Så er listen opdateret - 32 Biler...... :smash: - tør resten af Jer virkelig misse denne dag?? :smash:
Bokof - Var det en tilmelding, eller?? :)
Vil dog lige oplyse at der ved indskrivning, trækkes lod om hold - Kun vore udfordrer fra BMGB får lov at stille eget hold!
Vi Ses - håber jeg
Padkær
Hej Padkær Per har selv
Hej Padkær
Per har selv medlemsnr. 1190 Jeg ved ikke om du skla bruge det.
Kun en Corvette
Edel 1090
Per har selv medlemsnr. 1190 Jeg ved ikke om du skla bruge det.
Kun en Corvette
Edel 1090
Hej padkær, Jeg er tilmeldt.
Hej padkær, Jeg er tilmeldt. bokof=Johnny Kofoed, vi kommer 2, men kun 1 til gocart.
Hej Johnny. Sorry - Jeg
Hej Johnny.
Sorry - Jeg kunne kende dig bag synonymet... -Du var jo tilmeldt - nu også til "Race" :)
Der er stadig plads til flere.... Husk at sidste frist for tilmelding er Søndag D. 18/4
Forårs hilsen
Padkær
Sorry - Jeg kunne kende dig bag synonymet... -Du var jo tilmeldt - nu også til "Race" :)
Der er stadig plads til flere.... Husk at sidste frist for tilmelding er Søndag D. 18/4
Forårs hilsen
Padkær
-
Hej Vette Venner. Dagli´ Brugsen og
Hej Vette Venner.
Dagli´ Brugsen og OK på Tuse-Næs, har grundet vores besøg NEDSAT prisen på en liter benzin med 40 øre. Det kalder jeg en velkomst !!!!:smash::smash:
Dette tiltag er selvfølgelig kun på dagen.Der kan tankes 92 og 95 Oktan.
Teltet er rejst, og Brugsmanden glæder sig - Vi håber alle tilmeldte, og mange ikke tilmeldte, dukker op på dagen.
Lokal udsigten siger under 1 mm Vand, og svag vind, med ca 15 grader i skyggen.
Vi glæder os :):seeya:
Padkær og Tømreborch.
Dagli´ Brugsen og OK på Tuse-Næs, har grundet vores besøg NEDSAT prisen på en liter benzin med 40 øre. Det kalder jeg en velkomst !!!!:smash::smash:
Teltet er rejst, og Brugsmanden glæder sig - Vi håber alle tilmeldte, og mange ikke tilmeldte, dukker op på dagen.
Padkær og Tømreborch.
-
Hvor er det dog dejligt
Hvor er det dog dejligt med nogle sponsorer, der viser samfundssind i disse for vort land så svære tider. Sådan en rabat er hamrende godt tænkt. Det virker til at blive et brag af en fest - vi glæder os meget. Festkomiteen virker til at have 150 % styr på alt - bare jeres vejrudsigt også holder.
MVH
Dorte & Søren
MVH
Dorte & Søren
Hej Vette Venner. Dagli´ Brugsen og
Hej Vette Venner.
Padkær og Tømreborch.
DET.. lyder jo yderst lokkende Kenn & Borch ..så om vejrguderne vil , triller vi skisme en lille tur
mv8
Allan
Hej Padkær, Tømreborch og medhjælper
Hej Padkær, Tømreborch og medhjælper
Tak for et godt og vellykket arrangement.
3280m.v.h.
Per 1190 og Edel 1090
Tak for et godt og vellykket arrangement.
3280m.v.h.
Per 1190 og Edel 1090
-
Hej i to flittige arrangører Tusind
Hej i to flittige arrangører
Tusind tak til jer og jeres hjælpere og sponsorer for et rigtig fedt arrangement.......
Rigtig god rute og så fik i også lige indført et helt nyt begreb - UNDERVANDGOKART.
Jeg tror ikke C3/Jan er færdig med at svømme i sin "dykkerdragt" endnu, selvom han mødte op i en uregelmenteret bil, med varme...:o
Nok en gang tak
KH
Dorte & Søren
Tusind tak til jer og jeres hjælpere og sponsorer for et rigtig fedt arrangement.......
Rigtig god rute og så fik i også lige indført et helt nyt begreb - UNDERVANDGOKART.
Jeg tror ikke C3/Jan er færdig med at svømme i sin "dykkerdragt" endnu, selvom han mødte op i en uregelmenteret bil, med varme...:o
Nok en gang tak
KH
Dorte & Søren
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"