dette er nok forbeholdt de færeste i klubben men Flemming , Claus Juul og svinebonden fra Allelev kan
godt byde ind her :Nürburgring er i betalingsstandsning og en konkurs er næsten uundgålig,så var de jo at disse 3 halvgamle mænd burde gå ind og købe banen, ssååå ku vi jo altid lige holde et bette træf i det
sydtyske og få lov at ta et par runder på banen ( gratis naturligvis )De har også godt Øl dernede så alt i alt
er det da en fantastiks ide jer fik der ik.
De Venligste Hilsner
Ulrik
køb en Racerbane
-
Gi'r du så en god
Gi'r du så en god pris på at holde kloakkerne up-to-date...????
jep de bliver både pudset
jep de bliver både pudset og poleret, bare jeg får lov at køre gratis rundt på banen og ejerne giver mig mad og drikke
mvh
Ulrik
ps: er du flyttet hjem til DK jesper
mvh
Ulrik
ps: er du flyttet hjem til DK jesper
Hej Ulrik, det lyder som
Hej Ulrik, det lyder som en katastrofe, er du nu helt sikker ?? Hvem er din kilde til dette udsagn, og hvis det nu er sandt må vi jo alle støtte op og give en skilling, dette sted er for os, som mekka er for muslimer:biggrinjester:
-
Jeg har faktisk givet et
Jeg har faktisk givet et bud og indbetalt pengene kontant, hvis det ryger i vasken vil jeg have mine 500 kr tilbage.:streger:
Hilsen
Flemming.
Hilsen
Flemming.
Jeg har faktisk givet et
Jeg har faktisk givet et bud og indbetalt pengene kontant, hvis det ryger i vasken vil jeg have mine 500 kr tilbage.:streger:
Hilsen
Flemming.
tak Flemming vidste jeg kunne regne med dig, jeg prøver om jeg kan sælge et par svin svot og give et bidrag også.
Claus det er desværre ganske rigtig, har oplysningerne fra F1 news ( det står også på BT s F1 side )
mvh
Ulrik
Som nogen måske ved, er
Som nogen måske ved, er vi lidt på ferie i området i øjeblikket, og vi har endnu ikke hørt en eneste radioavis uden at Nürnburgring har været omtalt.
Delstatsparlamentet har været indkaldt ekstraordinært i deres sommerferie for at tage stilling til at frigive en bankgaranti på 330 Mio Euro, uden de er blevet enige endnu.
Så i øjeblikket leder de kære politikere efter en syndebuk, imens der løber 100.000 Euro på i strafrente i døgnet - det skændes de selvfølgelig også om :-)
Men det er virkelig noget man går meget op i på denne egn og som alle de lokale har en mening om.
Så vi skal nok samle adskillige 500 kr sedler ind, hvis vi skal overtage banen - men hvis i er friske, så er jeg også.
Lige nu er vi i det Franske, så vi kan da også lige byde på Le Mans når nu vi er i gang.
Fortsat god sommer.
Delstatsparlamentet har været indkaldt ekstraordinært i deres sommerferie for at tage stilling til at frigive en bankgaranti på 330 Mio Euro, uden de er blevet enige endnu.
Så i øjeblikket leder de kære politikere efter en syndebuk, imens der løber 100.000 Euro på i strafrente i døgnet - det skændes de selvfølgelig også om :-)
Men det er virkelig noget man går meget op i på denne egn og som alle de lokale har en mening om.
Så vi skal nok samle adskillige 500 kr sedler ind, hvis vi skal overtage banen - men hvis i er friske, så er jeg også.
Lige nu er vi i det Franske, så vi kan da også lige byde på Le Mans når nu vi er i gang.
Fortsat god sommer.
Tilbage til "Snak / off topic"