ShopUsa og julegaver.

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

ShopUsa og julegaver.

Indlægaf Lykkemark » 15. feb 2011, 23:00

Som nogle af jer måske læste før jul, havde jeg igen været på snoldetur på internettet, der blev købt både skindjakke, bøger, lidt værktøj og lidt andet krims krams.

Så blev det dårligt vejr, alt blev forsinket, ingen julegave men, men.

Tidligt i Januar, blæser man så ned i nærheden af Australien, for at holde tre ugers velfortjent ferie.

Jeg gik, inden jeg tog afsted, ned på vort lokale posthus, og meddelte, skrifteligt på en blanket, at alle fanbreve, tilsendte gavekort, lykønskninger, tilsigelser, indsigelser, fakturaer og rykkere kort og godt al post skulle opbevares indtil jeg kom til Dannevang igen brun og bagt.

Da jeg arrivede på den hjemlige matrikel, opdagede jeg til min min store glæde at postkassen var uden reklamer, aviser og breve, men der lå to pakkeanvisninger. Jeg skulle med andre ord hente to pakker, men slutdatoen var løbet ud iflg anvisningen dagen før. Skriiiiig

Dagen efter møder jeg op på det Kongelige Post og Telegrafvæsens kontor, der har til huse hos vor lokale SuperBest.

"Hid med mine pakker gode kvinde, jeg har ventet med længsel" ?

"De er ikke her mere de er gået retur igår" !

"Jeg har da lavet en blanket om at jeg er på ferie og kan ikke modtage post", replicerer jeg.

"Det gælder kun breve, pakker er ikke post", siger den normalt ellers rare Superbest dame, der når hun ikke er postfunktionær, drager omsorg for, at der er forholdsvis frisk afskåret pålæg i kummefryseren, et godt menneske.

Nu er jeg jo normalt en mand af få ord, endskønt jeg kan bruge dem tit, men her skete noget, der kunne selvstarte Masnedøværket.

"Hvad snakker du om, er det ikke posten der kommer med pakker og breve ?, Er det ikke det samme bud som har kørt ned af min vej med fire huse på lars et eller andets mark i 10 år og smider hundekiks ind til rovdyrene, står hun ikke og tager mine breve fra hver dag, men ikke de to skide pakker, men bevidstløs putter to pakkeanvisninger ned i en brevkasse, som hun en halv time forinden har sorteret fra, HVAD FANDEN FOREGÅR HER "

Superbest damen, ringer til Overpostkontoret og derfra kommer beskeden: "Det er returneret pr fly til MidamericaMotorworks igår aftes". Jeg hørte stemmen.

Jeg siger så venligt, meget venligt, pakken er sendt fra Amager lige uden for Lufthavnen, til mig på Falster, HVORFOR FANDEN SKULLE I HAVE SENDT DEN TIL AMERIKA, har i komplet knald i låget.

Vi tager lige en pause, for her blev jeg en anelse irriteret.

Jeg ager hjem på matriklen og ringer til ShopUsa.

Der bliver taget affære, efter 5 dage kommer pakke 1, den kedelige med bøger, og de to stykker værktøj, jeg efter dagens besøg hos Biltema (medens dagligryden fik skiftet bremsevædske) fandt ud af at jeg kunne have haft købt der.

Pakke nr 2 er væk pist væk.

Jeg ringer igen til ShopUsa, kan redegøre for hele historien, og nu kommer der noget vigtigt for ShopUsa'ere, jeg havde gemt karton'en fra pakke 1 og havde derfor alle numre der stod på.

Jeg blev idag meddelt fra ShopUsa at min pakke var fundet på en af PostDanmarks hylder og den ville nu blive sendt til Terminalen og derefter til mig, så jeg skulle få min pakke på Fredag.

Post er ikke Post

Ham der Lykkemark

Frank1228
Indlæg: 21
Tilmeldt: 13. jul 2010, 09:21

Hej Lykkemark Tjaaa, der er vel

Indlægaf Frank1228 » 21. feb 2011, 20:38

Hej Lykkemark

Tjaaa, der er vel næppe tvivl om, at servicen er blevet stærkt forbedret, efter der er lukket en hel stak posthuse rundt omkring, og funktionerne er overgået til SuperBest og Dagli´Brugsen. De kan bare det der med service og Post. Og fremfor alt, er der orden på tingene .......
Tillykke med dine genfundne ting.
Venlig snart-forårs-hilsen, Frank1228

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Plejer Superbest ikke bare at

Indlægaf Tommy » 23. feb 2011, 23:44

Plejer Superbest ikke bare at sætte ny dato på, fremfor at returnere

Gæst

Er det ikke bare produkter

Indlægaf Gæst » 24. feb 2011, 08:08

Er det ikke bare produkter såsom kød og lign.! :o :o


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst