5 oktober stod jeg atter engang i kastrup lufthavn på vej til LA, denne gang var dog lidt anderledes da det ikke var en forretningsrejse, men en ren ferietur med både kone og børn. Vi skulle hele rundturen, først op ad pacific coast highway 1 til san fransisco (en køretur der SKAL opleves) videre til yosemite, gennem nevedas spøgelsesbyer, ned til las vegas, som ganske vist er den skøreste by i verden. Derefter fortsatte vi til San diego og seaworld, tilbage i californien oplevede vi noget så sjældent som 9 dage i træk med regn og gråvejr (øv øv øv)
Jeg havde lovet familien at det ikke skulle dreje sig om biler på denne tur, meeeeeen så fandt Jeg lige en grisebil til Carina (det er jo ikke kun Piets Carina der skal ha' sådan en) jeg kom desværre til at love min carina, at hendes grisebil også vil blive rammeløftet og få den helt store tur. Den skal vist nok males pinkmetallic med orangemetallic flammer hen af siden.
Nå men udgangspunktet er en meget fin 1971 GMC Stepside med original matching numbers 454.
4433
4434
Da fruen nu var havde fået sig en bil og ønskede at spendere et par dage med at shoppe med ungerne i det kedelige vejr, blev jeg løsladt. Jubiiiiiiiii to dage alene i LA, ud at besøge alle mine biltossede venner derovre. Steve var den første på min tur, han havde lige fået opgaven med at skulle hjælpe en gammel mand på 85 af med denne 1965 Buick Electra Convertible
4435
4436
Den var jeg jo selvfølgelig nødt til at købe. Sammen med steve kørte jeg op til Robert i beverly hills, han har altid nogle fede klenodier stående, det er dog ikke altid man kan få lov at købe dem, men et godt måltid mad og en god snak kan man altid få. Han havde dog fået til opgave at hjælpe naboenken af med et par af hendes mands biler, den ene var denne en ejers 1982 Ferrari 308 GTSi Spyder med kun 23300 miles på klokken, serviceret hos ferrari i beverly hills helt fra ny.
4437
Fortsættes
Endnu en tur til californien
Endnu en tur til californien
- Vedhæftede filer
-
- 22.jpg (82.64 KiB) Vist 7096 gange
-
- 2.jpg (43 bytes) Vist 7096 gange
-
- 1.jpg (43 bytes) Vist 7096 gange
-
- 1.jpg (43 bytes) Vist 7096 gange
-
- 22.jpg (82.64 KiB) Vist 7096 gange
4444 4445 Denne
4444
4445
Denne blev jeg selvfølgelig nødt til at blive 2 ejer af.
Den følgende dag mødte jeg igen på min tur alene rundt i LA, gode venner og forretningsforbindelser og inden dagen var omme havde jeg også fået købt denne 2005 Ford Mustang
4446
4447
Samt denne 2006 Pontiac Solstice
4448
Og da først Carina havde fået sat sig bag rattet på den og kørt en tur, blev den erklæret hendes sommerbil indtil grisebilsprojektet står færdigt.....Hmmmmmm har lige bestilt billet til den 15 januar og en måned frem UDEN kone og børn. En hel måned der kun kommer til at dreje sig om biler, MC, en tur til Las Vegas og så en hel masse motocross
4445
Denne blev jeg selvfølgelig nødt til at blive 2 ejer af.
Den følgende dag mødte jeg igen på min tur alene rundt i LA, gode venner og forretningsforbindelser og inden dagen var omme havde jeg også fået købt denne 2005 Ford Mustang
4446
4447
Samt denne 2006 Pontiac Solstice
4448
Og da først Carina havde fået sat sig bag rattet på den og kørt en tur, blev den erklæret hendes sommerbil indtil grisebilsprojektet står færdigt.....Hmmmmmm har lige bestilt billet til den 15 januar og en måned frem UDEN kone og børn. En hel måned der kun kommer til at dreje sig om biler, MC, en tur til Las Vegas og så en hel masse motocross
- Vedhæftede filer
-
- 37.jpg (198.02 KiB) Vist 7090 gange
-
- 36.jpg (55.07 KiB) Vist 7090 gange
-
- 35.jpg (200.38 KiB) Vist 7090 gange
-
- 34.jpg (68.42 KiB) Vist 7090 gange
-
- 33.jpg (58.25 KiB) Vist 7090 gange
-
Dejlig tur I der har
Dejlig tur I der har været på.
Og fine biler. Vi kørte iøvrigt stort set samme rundtur i 2005. Dog kørte vi igennem Death Valley på strækningen fra Yosemite til LV.
C3
Og fine biler. Vi kørte iøvrigt stort set samme rundtur i 2005. Dog kørte vi igennem Death Valley på strækningen fra Yosemite til LV.
C3
Fik du også dårlige nerver
Fik du også dårlige nerver af de bjergveje uden autoværn i yosemite?
Lasse for faen du glemmer
Lasse for faen du glemmer vel snart hvordan man snakker dansk med al den tid du bruger "over there" jeg er da næsten ikke misundelig :)
super flotte biler du har fundet, hvis du skal have lidt desinner med hensyn til grisebilen så siger du bare til :)
Kan du ikke lige finde en Chrysler 300C til mig (ie. Karina) til meneskepenge hun plager nonstop om sådannet en.
super flotte biler du har fundet, hvis du skal have lidt desinner med hensyn til grisebilen så siger du bare til :)
Kan du ikke lige finde en Chrysler 300C til mig (ie. Karina) til meneskepenge hun plager nonstop om sådannet en.
-
Fik du også dårlige nerver
Fik du også dårlige nerver af de bjergveje uden autoværn i yosemite?
Nej slet ikke. Det fik jeg (lidt) på en MC tur på Korsika - med endnu smallere veje og endnu dybere kløfter langs vejen.
C3
Det er anden gang jeg
Det er anden gang jeg kører den rute, og begge gange har jeg trukket en lang kø gennem bjergpassene, jeg er dog flink til at trække ind når der er mulighed. Det er dog en så fantastisk naturoplevelse, at jeg har overvundet min højdeskræk hvergang, men bare tanken om at skulle tage turen på mc giver mig kuldegysninger.
Jeg kan sgu ikke helt
Jeg kan sgu ikke helt fange hvad det er han siger
-
men bare tanken om at
men bare tanken om at skulle tage turen på mc giver mig kuldegysninger.
Siger manden der kører som en sindsyg på Moto Cross og brækker både arme og ben. Haha.
Tillykke med de fine biler.
Hilsen
Flemming.
Tilbage til "Snak / off topic"