Vi Jyder smider jo ikke dæk ud bare fordi synsmanden syntes de er slidte:smash:
Så her er lige en stump film inden dækskifte :streger:
Lidt røg skal der jo til...
Hej Jonny Puuuu haaaa vor det
Hej Jonny
Puuuu haaaa vor det ryger
Søren
Puuuu haaaa vor det ryger
Søren
-
Hee Johnny. Var det ikke
Hee Johnny.
Var det ikke for den lille skovsnegl under næsen ville man tro, at drengerøven bag rettet var omkring 17 år.
Du er bindegal.
Mvh Allan #983
Var det ikke for den lille skovsnegl under næsen ville man tro, at drengerøven bag rettet var omkring 17 år.
Du er bindegal.
Mvh Allan #983
-
Hee Johnny. Var det ikke
Hee Johnny.
Du er bindegal.
Mvh Allan #983
Ja jeg er bindegal, men jeg bruger da i det mindste mine hk. det bliver spændende og se dig i en 500+ hk. bil :-)
Tillykke med Z06eren den ser fræk ud :coolgleamA:
-
Hej Johnny. Det gør ingen
Hej Johnny.
Det gør ingen forskel. Jeg har fået den droslet lidt ned, så den nu kun har 175 hk. Det passer lige til mig.
Nu har du set den forfra. Nyd synet hele vinteren for til forår er det slut med forenden.
Vh Allan #983
Det gør ingen forskel. Jeg har fået den droslet lidt ned, så den nu kun har 175 hk. Det passer lige til mig.
Nu har du set den forfra. Nyd synet hele vinteren for til forår er det slut med forenden.
Vh Allan #983
-
Hej Allan Til lykke med det
Hej Allan
Til lykke med det manuelle gear, og husk at de heste du ikke har brug kan du give til Coraudi, han mangler jo en del :-)
MVH
Steffen #596
Til lykke med det manuelle gear, og husk at de heste du ikke har brug kan du give til Coraudi, han mangler jo en del :-)
MVH
Steffen #596
-
Hej Allan,tillykke med den fede
Hej Allan,tillykke med den fede bil,glæder mig til at se bagenden af den :-)
Morten
Morten
-
Hej Johnny. Det gør ingen forskel.
Hej Johnny.
Vh Allan #983
Tager du så et billede bag fra til foråret da ?
Det bliver rart at vi ikke skal vente på dig til sommer, ellers køber du vel bare en ZR1er :-)
Hvis man filmer dig i slowmotion får man lysbilleder ud af det...
-
Hej Morten. Tak skal du have.
Hej Morten.
Tak skal du have.
Dig Johnny. Du skal fan.....få baghjul skal du. - Hvis bare du ikke lægger røgslør ud, skulle det nok være muligt. Jeg skal nok finde en som tør køre stærkt i min bil.
Vh Allan #983
Tak skal du have.
Dig Johnny. Du skal fan.....få baghjul skal du. - Hvis bare du ikke lægger røgslør ud, skulle det nok være muligt. Jeg skal nok finde en som tør køre stærkt i min bil.
Vh Allan #983
Sådan Johnny, en godt mudret
Sådan Johnny, en godt mudret mark, og så kan du også sætte hjulene rundt :-)
Jeg vil også være med! Et gammelt klip hvor alle 189.5 Hk slippes løs! Privat vej naturligvis.
Jeg vil også være med! Et gammelt klip hvor alle 189.5 Hk slippes løs! Privat vej naturligvis.
Tilbage til "Snak / off topic"