noget tyder på at viking 2010 bliver lidt anderledes, der er booket dette band:
:bike:
Viking 2010
Det var da en positiv
Det var da en positiv nyhed, er sgu lidt træt af al det 50'er rock man altid er tvangsindlagt til ved US træf
Det var da en positiv
Det var da en positiv nyhed, er sgu lidt træt af al det 50'er rock man altid er tvangsindlagt til ved US træf
Tror de har hørt dine bønner, iøvrigt hvornår kan vi leje os ind i Los Angeles, synes det lød lidt spændende :sifone:
Kan tilslutte mig Lasse mht.
Kan tilslutte mig Lasse mht. musikken :) ...... nu der er en tråd om viking run , så var der en del sure opstød fra nogle ccd medlemmer efter sidste års Viking Runs planlægning .
MEN... Hvilke tiltag / idèr kunne ccd medlemmerne så ønske sig for næste viking run .. ?
Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt :)
OBS. Husk at træffes holdes af Roskilde Amerikanerbil klub og deres regelsæt
MEN... Hvilke tiltag / idèr kunne ccd medlemmerne så ønske sig for næste viking run .. ?
Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt :)
Kan tilslutte mig Lasse mht.
Kan tilslutte mig Lasse mht. musikken :) ...... nu der er en tråd om viking run , så var der en del sure opstød fra nogle ccd medlemmer efter sidste års Viking Runs planlægning .
ja godt spørgsmål, jeg springer over denne gang :leaving:, jeg vil nøjes med at :party1: og :driving: , håber at vi får denne at se rygtet vil vide at den næsten er færdig:

Tror de har hørt dine
Tror de har hørt dine bønner, iøvrigt hvornår kan vi leje os ind i Los Angeles, synes det lød lidt spændende :sifone:
Jeg tager derover d. 16 okt. og har flere emner i kikkerten, så det skulle da forhåbentlig gerne lykkes i løbet af efteråret.
Det er jo med at slå til inden ejendomsmarkedet vender derovre igen.
Vi har iøvrigt allerede planlagt 7 ture i 2010, hvoraf jeg er med på mindst 4 af dem, og jeg er rimelig træt af at bo på hotel, men mere om det senere.
Så skal man høre på
Så skal man høre på den infernalske Highway to Hell støj.
Jeg tror jeg taler på manges vegne, også ude i de mange mindre klubber, at stemningen ville stige betydeligt hvis disse to gæve danskere stod for underholdningen:
Lykkemark:streger:
Jeg tror jeg taler på manges vegne, også ude i de mange mindre klubber, at stemningen ville stige betydeligt hvis disse to gæve danskere stod for underholdningen:

musik.... vetter i den "rigtige"
musik.... vetter i den "rigtige" farve med store motore...usa ture ...
Hallo !!! Har jo tyvstjålethapset tråden...;)
tilbage på sporet:auto:
Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt
Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt
Så skal man høre på
Så skal man høre på den infernalske Highway to Hell støj.
![]()
synes hellere vi skal have richard ragnvald på banen :rofl:

musik.... vetter i den "rigtige"
musik.... vetter i den "rigtige" farve med store motore...usa ture ...
du er hermed udnævnt som hovedkoodinator :seeya:
Tilbage til "Snak / off topic"