USA ture
-
Der er jo tilsyneladende masser
Der er jo tilsyneladende masser der har haft gode oplevelser i USA - hvorfor dælen bli'r det ikke til nogle gode historier i CCD-nyt, den slags fortællinger er altid populære..??
Florida er bare skønt -
Florida er bare skønt - har været der 3 gange ialt.Hver gang jeg har bestilt en bil på forhånd hos AVIS har jeg altid fået et andet mærke.Sidste gang spurgte jeg for en sikkerheds skyld damen allerede inde ved skranken, om det nu var den rigtige bil jeg fik.Yes - off course sagde hun.Da vi gik ud mod bilen kunne jeg på lang afstand se at det var noget helt andet end hvad jeg havde bestilt.Det kunne hun nu ikke fotstå !!! Dette skal dog ikke afholde Jer fra at tage til Sun shine staten - - Florida er bare alle tiders.Den lille by Kissemmee, i nærheden af Orlando, på International Drive, er midt i det område hvor alle turist attraktionerne findes.Håber jeg engang når derover igen !!
Højresving ved rødt tror jeg
Højresving ved rødt tror jeg gælder hele usa, første gang jeg var derovre var benzinen lige steget til hele 5 Kr pr liter, og det var amerikanerne virkelig oppe at køre over, bedre blev det ikke når man stod og handlede en gammel uøkonomisk V8 og vores literpris var 10 Kr så rystede de på hovedet. Amerikanerne går meget op i sikkerhed, de fleste klassikere vi købte privat, blev solgt fordi familien ikke måtte køre i dem mere Pga. manglende airbag osv
-
Hej Tommy...... Fed samling modeller du
Hej Tommy......
Fed samling modeller du har,Kanon,
Hvis du falder over en C3 73" model,når du engang er derovre igen,må du gerne nuppe en med hjem til mig..GGG.
P.s der er overført penge til bagemblem..
Hilsen
Michael
Fed samling modeller du har,Kanon,
Hvis du falder over en C3 73" model,når du engang er derovre igen,må du gerne nuppe en med hjem til mig..GGG.
P.s der er overført penge til bagemblem..
Hilsen
Michael
73 modellen er ikke kommet
73 modellen er ikke kommet endnu, venter også selv på den.
Emblem er pakket og venter på afgang.
Emblem er pakket og venter på afgang.
-
Hva' så gutter, er der
Hva' så gutter, er der virkelig ikke en af jer der bider på krogen og sender en artikel med nogle billeder til redaktøren..???
Come on, giv nu lyd en af jer.........:seeya::seeya::seeya::seeya::seeya:
Come on, giv nu lyd en af jer.........:seeya::seeya::seeya::seeya::seeya:
Redaktøren af CCD-NYT er Frank
Redaktøren af CCD-NYT er Frank Jensen - mailadressen findes under bestyrelsen.
Ellers se i et tidligere CCD-NYT hvordan man oploader på FTP serveren (password)
Materiale til CCD-NYT kan også sendes til Medlemsinfo (Allan Madsen)
Ellers se i et tidligere CCD-NYT hvordan man oploader på FTP serveren (password)
Materiale til CCD-NYT kan også sendes til Medlemsinfo (Allan Madsen)
Kom hjem sidste sommer efter
Kom hjem sidste sommer efter et par i USA, hvor jeg bl.a. købte min Vette. Hvis det har interesse kan jeg godt brygge en historie sammen?
mvh
Kenneth
mvh
Kenneth
Tilbage til "Snak / off topic"