Ny Spade....USA Rules!

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
John W

Fandt dette billede fra de

Indlægaf John W » 13. jan 2010, 22:20

Fandt dette billede fra de glade gymnasie dage, da der rent faktisk var tid til at spille...

På mors køkkenstole fra højre::smash:

Epi. Les Paul (Ska aldrig ske igen..)
70´s reissue strat
74´Rickenbacker 480
77´strat (åbentbart med en HS3 bro pickup på dette billede..)
62´US Vintage reissue Jaguar

Imponerende samlig !!
Jeg ville godt have Rickenbäckeren idag... og også som 4001 Bas i rød.

Claes

Du må da have haft

Indlægaf Claes » 14. jan 2010, 07:57

Du må da have haft en indbringende gymnasietid, med alle de lækre spader!

I min gymnasietid havde jeg en yderst lækker Stratocaster KOPI. Jeg har den i øvrigt endnu. ;-) Lyder FREMRAGENDE!

Lars #510

Du må da have haft

Indlægaf Lars #510 » 14. jan 2010, 16:34

Du må da have haft en indbringende gymnasietid, med alle de lækre spader!

I min gymnasietid havde jeg en yderst lækker Stratocaster KOPI. Jeg har den i øvrigt endnu. ;-) Lyder FREMRAGENDE!

Jeps, jeg har aldrig haft flere finanser end da jeg boede hos mor og far på SU...

Yderlig information om min privat Økonomi kan du få ved at rette henvendelse direkte til min bankmand.

LasseG436

Jeps, jeg har aldrig haft

Indlægaf LasseG436 » 14. jan 2010, 17:21

Jeps, jeg har aldrig haft flere finanser end da jeg boede hos mor og far på SU...

Yderlig information om min privat Økonomi kan du få ved at rette henvendelse direkte til min bankmand.

Lars, er der et nummer til din bankmand?

Lars #510

Lars, er der et nummer

Indlægaf Lars #510 » 14. jan 2010, 18:06

Lars, er der et nummer til din bankmand?

Jo da, har du selv forvalgs nummeret til cayman islands, eller skal jeg ogsaa finde det...

LasseG436

Jo da, har du selv

Indlægaf LasseG436 » 15. jan 2010, 00:30

Jo da, har du selv forvalgs nummeret til cayman islands, eller skal jeg ogsaa finde det...

Nu bliver det sguda noget besværligt, jeg ville bare høre din bankmand om DU havde noget risikovillig kapital, der kunne indskydes i en lettere tvivlsom brugtvognsbiks.

Lykkemark

Se Lasse, nu åbner du

Indlægaf Lykkemark » 15. jan 2010, 01:03

Se Lasse, nu åbner du jo for nogle muligheder.
Sidste år havde du jo den ualmindeligt tiltalende, venlige, høflige overgrillmeister Hr jan C3, til at være pølseDJ i dit brugtbilseldorado. Nu får du her slet skjulte opfordringer til at invitere et helt hold "Rockin' legends til at optræde, sammen med pølsemeisteren, hvad ønsker du dig mere ? Ussel mammon, det tror jeg ikke, men jeg hiver da gerne den gamle fuksschwanz ned af væggen og finder violinbuen frem, så vi tilsammen kan give nummeret: "En sang fra de varme lande, Åhh disse minder afsluttende med Må man ha' hunde med i himlen"

Lykkemark

Rene Scholtz

Ja, jer der kan spille

Indlægaf Rene Scholtz » 15. jan 2010, 16:27

Ja, jer der kan spille og synge det kunne være, at i skulle slå pjalterne sammen ,og giv en strofe fra det inderste. Lykkemark, det var måske en anledning til at slå porten op, til kedelrummet og ved samme lejlighed fremvise
den nye rulle /bane- lift og ikke mindst baren. ( nu er den vel færdig ) ellers er vi et par stykker der kan komme med gode råd:)

(udmeldt) C3

Jeg stiller da gerne op

Indlægaf (udmeldt) C3 » 16. jan 2010, 17:29

Jeg stiller da gerne op til et arrangement af den nævnte art.
Og jeg vil med glæde demonstrere at det ikke kun er pølser og brød jeg håndterer på grillen. Andre lækre sager såsom bøf af oksefilet (helst fra USA) såvel som hakket oksekød, revelsben og andet godt kan også steges.

Jeg understreger at det naturligvis vil være på non-profit basis - ligesom sidst, men at jeg vil kræve de af arbejdstilsynet såvel som i FL foreskrevne pauser. Sidst blev jeg jo trukket i den ikke sksisterende løn for nogle ganske få og ikke for arbejdets udførelse generende pauser.

Jeg vil også forbeholde mig ret til at bære høreværn, såfremt dette måtte vise sig velanbragt. Jeg sigter naturligvis ikke til kvaliteten af de udøvende musikeres frembringelser, men alene til at lydniveauet regnet i dB (gross eller net afhængig af alderen af de anvende musikinstrumenter) måske vil gøre brugen af de nævnte værn fordelagtige.

PS til Lykkepille: Det var ikke sidste år men helt tilbage i foråret 2008......

C3/Jan Grillmeister

vamdrup c3-954

Hej Lars... Fed spade . Hvor

Indlægaf vamdrup c3-954 » 18. jan 2010, 11:22

Hej Lars...
Fed spade . Hvor har du fundet den ???? evt.pris
Hilsen
Michael
Vamdrup c3

Tilbage til "Snak / off topic"