Så kom den sommer

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark

Så kom den sommer

Indlægaf Lykkemark » 25. jul 2012, 23:58

Hej alle

Jamen så kom den sommer, efter syndfloden af regn.

Det blev tirsdag, man sidder og brummer på hjemmekontoret, raffinaderiet i Holland er bagud, råvare indkøbene viser stigende priser, hækken er blevet alt for høj fordi man ikke gad at klippe den ordentligt sidste år, er det mon vejen til en skod dag, næh det var det ikke, telefonen ringede igen og stemmen sagde: "Jeg kommer tidligere hjem, hvis du kører damperen frem, så kunne vi jo køre til Stege og spise udenfor på torvet".
Pludselig skiftede dagen gear.
Bilen var på plads udenfor huset, og vi drog afsted med det samme via Bogø, til vi kom til Kong Frederik i Stege. Men så var der lige et "aberdabei", se alle andre mennesker havde også fundet ud af at det var godt vejr, og de havde erobret alle udendørspladser, surt.
Men kommer tid kommer råd, vi fik hver en øl, og fik lagt billet ind hos servitricen om at når "nogen lettede"
Der gik et kvarter, så kunne man sidde og holde øje med damperen (og dampe selv).
Nu kommer så den egentlige historie i een linie.
Servitricen siger: "Nå det var sjov er det jeres bil ? Den lille dreng der sad ved bordet sagde til sin far, "jeg vil godt bytte min is, med en tur i den bil"

Jeg er egentlig meget ked af:yo: at vi ikke fik et andet bord, så jeg kunne have hørt ham, og forresten, maden er fremragende.

Lykkemark

Tilbage til "Snak / off topic"