Kender I det, at man sidder og er dybt indebrændt.
Man har arbejdet på et gigaprojekt i det meste af et år, alt er gået måske ikke helt knastfrit, men een selv og ens kolleger har gået på med krum hals, og så kommer dagen hvor geden skulle have været barberet, og det kan den så bare ikke blive, for der er gået politik i sagen og alt falder til jorden med et brag.
Havde jeg ikke boet i jordplan, var jeg sprunget ud af vinduet i bar raseri og arrigskab. Jeg tror at jeg aldrig nogen side har været så skuffet og vred som jeg var i går de sidste 30 år.
Da jeg endelig fandt ro sidst på aftenen igår, var det efter en beslutning om, at dagen idag onsdag skulle være helt min egen.
Så inden jeg lagde mig til at sove, skrev jeg den særdeles flinke Hr Medlemsinfo Allan Madsen en mail, hvor jeg forespurgte på en lednings kvadrat såfremt den skulle fremføre 30 Amp i "damperen".
Den flinke Hr Madsen havde været så venlig at svare i en morgenmail at 6mm2 ville være egnet til formålet.
Med denne oplysning i hu, og efter indtagelse af de obligatoriske 3 kopper kaffe gik køreturen til den rare Onkel Jørgen hos Firstmile hvor der blev indkøbt nyt luftfilterelement, oliefilter samt en ny thermostat. Jeg er en tidskrævende kunde, der forlanger Defcon 2 opmærksomhed.
Derefter gik turen videre til Biltema i Næstved med lidt shopamok på kabel, sikringer, sikringsholdere,kabelsko og IR thermometer (som jeg omgående måtte måle hundens næsetemperatur med) plus lidt andet guf og gøgl som man altid kan få brug for een eller anden dag.
Ikke eet sekund tænkte jeg på møgdagen igår, og nu er jeg igang med det næste projekt.
Med andre ord: Shopping er godt for sjælen (det har konen min nu altid ment).
Lykkemark
Svaret på en rigtig møgdag (kan sagtens springes over).
-
Ja tak, det kender jeg,
Ja tak, det kender jeg, som selvstændig igennem 30 år, har jeg prøvet det utallige gange, udregning af tilbud over flere dage og med et svæ slag bliver det skrottet ,ellerat være den der er nr ,3-4 der skal afgive tilbud på et stykke arbejde.
Det kunne være at jeg skulle prøve det der shopping. Hvis det giver så meget glæde at jeg kan glemme.
Rene
Det kunne være at jeg skulle prøve det der shopping. Hvis det giver så meget glæde at jeg kan glemme.
Rene
Tilbage til "Snak / off topic"