Må jeg have lov til at sige tak.

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark

Må jeg have lov til at sige tak.

Indlægaf Lykkemark » 8. jun 2010, 23:47

Kære alle.

En klub som denne er god at være medlem af, når man står og ligner "Anders And mod Chip og Chap".
Jeg var en dovendidrik i vinter, hvor jeg skulle arbejde med bilen, det var koldt og ækelt at gå ud i "vettenheim" og så kunne "Damperen" bare stå og fryse.

Men nu pippede fuglene, og der stod hun på ramperne og der blev lavet bagundervogn, kølesystem, udstødninger, og mange andre underligheder på et par uger dvs 1-3 timer pr døgn.

Så kom dagen, alt er skruet sammen, og her er det så takken kommer:

Tak til Tommy og Allan Madsen for jeres Jyske langmodighed og gode og brugbare råd, når jeg forsøgte mig som autoelektriker, svejser and you name it (selvom jeg mente, at når man havde set en halv times youtube film om emnet var man udlært), tak til Jørgen og Piet for at have dimserne, og råd når jeg gik "into the thermonuclear war mode".

Her til aften rullede jeg "Damperen" ned af ramperne, 5 pump på speederen efter et halvt års stilstand, (efter at have rørt en liter karburator sprit rundt i tanken med en gummislange) 2 nøgledrej og hun startede med en kanontorden.

Jeg afbestiller mine sidepipes, chambered exhausts er meget mere end fjong, BB eren får luft. Det blev til 50 km her til aften, for dælen da, hvor var det fedt.

En glad Lykkemark i bussen på vej til LeMans klokken 0900.

lauge

Hej Bent - du har

Indlægaf lauge » 9. jun 2010, 09:13

Hej Bent - du har ret - - for dælen da hvor er det fedt - - specielt sidste søndag med høj sol og høj stemning - jeg var jo på landevejen med en fødselar, hvis højeste ønske i mange år var at få en Corvette på tæt hold (helst en 68'er,så det passede da perfekt).Bogense rundt m.m. og så var hele dagen reddet - og måske også de nærmeste år.Hvor er det skønt at se glade mennesker omkring sig. - - - - lige nu regner det kraftigt,og min sø er gået over sine bredder, så næsten hele haven er katastrofeområde - mine små frøer er gået på land for at udforske omgivelserne, og så skal man holde øje med hvor man sætter "pladerne."

Tommy

Halvdelen af glæden ved at

Indlægaf Tommy » 9. jun 2010, 20:28

Halvdelen af glæden ved at have en veteran, er når man gør det selv og det virker.

Tilbage til "Snak / off topic"