Thjaa... om 15 dage
Thjaa... om 15 dage
må jeg ihvertfald kører igen ifølge mine forsikrings betingelser - jeg tror desværre bare ikke vejret har læst dem...:driving:
Hej Bjarne Det ser lidt trælst
Hej Bjarne
Det ser lidt trælst ud. Der er vist ikke noget at sige til at DMI´s hjemmeside er blandt de oftest sete. Gad vide om det er vores klub der er skyld i det :) Det værste er næsten at det er så p....koldt at ligge ude i den uopvarmede lade og skrue på Vetten OGSÅ selv om der ligger en hel del stumper der skal monteres. Jeg er i den lidt heldige situation at jeg skal have Vetten startet op i morgen for at komme til forlygterne ( glæder mig til lyden), men det bliver nok ikke det helt store burn out for snedirverne ligger stadig på gårdspladsen :(
med Vette hilsen
John
Det ser lidt trælst ud. Der er vist ikke noget at sige til at DMI´s hjemmeside er blandt de oftest sete. Gad vide om det er vores klub der er skyld i det :) Det værste er næsten at det er så p....koldt at ligge ude i den uopvarmede lade og skrue på Vetten OGSÅ selv om der ligger en hel del stumper der skal monteres. Jeg er i den lidt heldige situation at jeg skal have Vetten startet op i morgen for at komme til forlygterne ( glæder mig til lyden), men det bliver nok ikke det helt store burn out for snedirverne ligger stadig på gårdspladsen :(
med Vette hilsen
John
-
Jeg er også ved at
Jeg er også ved at være utålmodig da jeg har en køber til min Pace Car, men han vil først købe den når han har prøvet den.....
der er ellers sort asfaldt
der er ellers sort asfaldt hos os på lolland, men vi er ved at drukne i vand over alt så opstart af vetten bliver udsat
Tilbage til "Snak / off topic"