Ned med Nillerdreng !

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark

Ned med Nillerdreng !

Indlægaf Lykkemark » 25. maj 2009, 21:41

Jeg er normalt et meget venligt menneske, elskværdigt er måske så meget sagt, men venlig synes jeg nu nok jeg vil karakterisere mig selv.

Jeg ser et billede af Nillerdengsens vette og ser han har monteret nummerpladen ude ved siden, det vil jeg også have, som sagt som gjort.
Sidste efterår mødes vi så på havnen i Roskilde og selvfølgelig skal han blære sig af sine lamborghiniagtige døre:sifone:.

Nillermennesket kikker på "Dampmaskinen" med holdningen "den der ager med stude kommer også med ad åre" og konstaterer tørt: "Du har monteret nummerpladen i den forkerte side, den skal vende ud mod vejen"!:Angel_anim:

"Hva' mener du med det, der er sg'u da ikke nogen der skal blande sig i hvor min nummerplade sidder bare den sidder foran, vorherrebevar's":cuss:

"Ja det må du jo selv om siger han, men den tykke synsmand dumper din bil, og kan godt finde på at opløse den med acetone eller sådan noget har jeg hørt, bare så du ved det, men nu kan du jo ikke komme og sige at du ikke er advaret, siger Reservebetjent Nillersen"

Nå nu er det forår og jeg havde købt nogle sjove pærer, mørkegule jeg ville vil have i mine forreste blinklys (og jeg vil skide på reglementer jeg synes det er pænt), og medens proppen er af kan jeg jo ligesågodt få sideblinket i forreste markeringslys til at virke igen, og pludselig kommer Nillerten's ord een i hu, så man flytter den over i Nillersynsmands korrekte side:coolgleamA:

Man skruer hele balladen sammen, nu blinker det hele lystigt i den side hvor nummerpladen sad før positionslys er ok i den side, der hvor pladen blev flyttet over blinker det også fint men når positionslys er på er der også lys i sidemarkeringen.:mad:

DU KAN VENTE DIG NILLE !!

Lykkemark

Nillerdrengen. #531

Hr Lykkemark. De må meget undskylde

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 27. maj 2009, 19:46

Hr Lykkemark.

De må meget undskylde hvis jeg kom til at træde på Deres ligtorne hin dag i det herrens år 2008 i Roskilde havn. Jeg synes bare når man nu kører rundt i en rigtig fin maskine ka det ikke nytte noget at man har rod i nummerpladesystemet. Det var for at hjælpe Dem lidt på vej. Jeg kan forstå at oplysningen har hjulpet Dem, omend det har taget noget tid før De forstod hvad jeg mente
Jeg kan yderligere oplyse at jeg er gået væk fra lambodøre, da konen synes det er alt for besværligt at komme ind, og da det er fruen der betaler bensin, og forsikring til min vet, synes jeg ikke at jeg kunne være andet bekendt end at skifte hængsler.
Bilen skal til maler i næste uge, og jeg har endnu ik besluttet hvilken farve jeg skal vælge :rofl::confused::banghead:

Hr Lykkemark, jeg glæder mig oprigtigt til at se Dem igen.

Nillerdrengen

Lykkemark

Hr Nillerdreng og da det er

Indlægaf Lykkemark » 27. maj 2009, 21:06

Hr Nillerdreng

og da det er fruen der betaler bensin, og forsikring til min vet, synes jeg ikke at jeg kunne være andet bekendt end at skifte hængsler.

Se dette citat understøtter min salig moders standardafslutning på den ugentlige opsang til min salig fader: "Kvindens indsats i ægteskabet er meget undervurderet".

Lykkemark

ps. Korrekte stelforbindelser hjælper også på blinklys.

Tilbage til "Snak / off topic"