Mickey Thomson

Teknisk relateret snak
mercy
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. mar 2008, 13:54

Mickey Thomson

Indlægaf mercy » 24. feb 2012, 10:48

De dæk jeg har påtænkt mig at købe til vetten er mærket Mickey Thomson ET street Redial.
Mit spørsmål er så: Køren man med dem hele vejen rundt eller kun på baghjul og så et sæt rigtig gode sommerdæk foran, jeg har nemlig set den opsætning på rigtig mange us biler.
Jeg syntes det ser lidt mærkelig ud og kan personlig bedst li ens dæk rundt om bilen.
Er der nogle der har afaring med lige det type dæk på vores fine biler.

Hilsen Søren kaj :hurray:

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Det troede jeg også en

Indlægaf Allan#373 » 24. feb 2012, 12:06

Det troede jeg også en overgang, indtil jeg læste starten på denne tråd fra Smallblock:

http://www.smallblock.dk/modules/newbb_plus/viewtopic.php?forum=2&topic_id=17880&sortname=&sortorder=&sortdays=&viewmode=flat&order=1&start=0

Tror måske det ku' bli' Nitto (svære at finde i "mandestørrelser")

Andre med erfaringer med M/T dæk??
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Cj7
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. sep 2006, 22:06

Det var mig der købte

Indlægaf Cj7 » 24. feb 2012, 15:48

Det var mig der købte M/T dæk, det kan jeg bestemt ikke anbefale andre at gøre, har nu købt Nitto, men har ikke kørt med dem endnu, så jeg ved ikke hvordan de er. http://www.summitracing.com/parts/NIT-180490/

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Personligt kan jeg anbefale Uniroyal

Indlægaf Lykkemark » 24. feb 2012, 20:22

Personligt kan jeg anbefale Uniroyal Tiger Paw GTS, det er et dejligt dæk, står godt fast og evakuerer vand på vejbanen absolut uden problemer.

Lykkemark

Cj7
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. sep 2006, 22:06

Har nu testet de nye

Indlægaf Cj7 » 15. maj 2012, 20:00

Har nu testet de nye nitto dæk, og det duer bare, de står godt fast og man kan køre rigtig stærkt uden det hele ryster, det er jo også dæk der er mærket som højhastighedsdæk ( 270 km/t ) Bf goodrich som jeg kørte med før er mærket 170 km/t, de er også for tunge og vel nok mest til varevogne.

Anders


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster