når jeg starter i 1.ste gear står der nogen gange i displayet ved spedmeteren
I-4go to
I-go to 4
Hvad betyder dette
Poul Erik Jensen
Medl.nr 297
corvette 2004
-
Godmorgen Poul Erik. Din bil
Godmorgen Poul Erik.
Din bil foreslår at du skifter fra 1 gear og direkte til 4 gear for at spare på brændstoffet. Jeg tror nu nok, at dette kan slåes fra.
Hvis du ringer til Lars 510 tror jeg, at han kan hjælpe dig.
Vh Allan #983
Din bil foreslår at du skifter fra 1 gear og direkte til 4 gear for at spare på brændstoffet. Jeg tror nu nok, at dette kan slåes fra.
Hvis du ringer til Lars 510 tror jeg, at han kan hjælpe dig.
Vh Allan #983
Jamen tak Allan jeg tror
Jamen tak Allan jeg tror du har ret, jeg glemte at skrive at jeg ikke kan gå fra første til anden gear der låser den anden gear, men jeg kan som du skriver gå til fjerde gear. sjovt nok jeg havde en anelse om at var noget i den retning, men jeg syntes det kommer når jeg er for følsom med speederen, eller hvis der er for få omdrejninger på motoren når jeg skifter.
Det er sku alligevel nemmere med den gamle 72er,der kan man bare rykke i gearstangen så skifter den, den bliver måske en smule varm nu og da men så får den bare en spand kold vand og så kørerden igen ti hi
MVH Poul Erik for nuværende Florida
Det er sku alligevel nemmere med den gamle 72er,der kan man bare rykke i gearstangen så skifter den, den bliver måske en smule varm nu og da men så får den bare en spand kold vand og så kørerden igen ti hi
MVH Poul Erik for nuværende Florida
Tilbage til "Generelt teknisk forum"