Inden sommertiden melder sig skal jeg ha justeret motor på min 72'er...jeg går ud fra der findes mange som vil påstå de er gode til den slags...men kan klubben eller en venlig sjæl mon anbefale et godt sted...evt med et rullefelt..;)...i storkøbenhavn..
/Henrik
Motorjustering
Hej Henrik Jeg tror det bedste
Hej Henrik
Jeg tror det bedste sted i KBH. må være ude ved Claus, der ville jeg køre ud hvis jeg boede i KBH.
Claus Garage
Hadsundvej 12 F
2610 Rødovre
tlf. 26 23 92 18
tcj-66@hotmail.com
Hilsen Bondemand
Jeg tror det bedste sted i KBH. må være ude ved Claus, der ville jeg køre ud hvis jeg boede i KBH.
Claus Garage
Hadsundvej 12 F
2610 Rødovre
tlf. 26 23 92 18
tcj-66@hotmail.com
Hilsen Bondemand
Hej Mr. Bondemand.;) Tak tak Jeg ringer
Hej Mr. Bondemand.;)
Tak tak
Jeg ringer og taler med ham, har du selv været derude med din vogn?
/Vh
Henrik
Tak tak
Jeg ringer og taler med ham, har du selv været derude med din vogn?
/Vh
Henrik
Hej Nej Claus er jo
Hej
Nej Claus er jo service meindet så han kommer til os i Skanderborg og laver vores :cheers2:
Bondemand:piggy:
Nej Claus er jo service meindet så han kommer til os i Skanderborg og laver vores :cheers2:
Bondemand:piggy:
-
Hej Har været hos Claus adskillige
Hej
Har været hos Claus adskillige gange, kan varmt anbefale ham.
Hilsen Boe
Har været hos Claus adskillige gange, kan varmt anbefale ham.
Hilsen Boe
Bonden og Falken..;) Jeg bukker og
Bonden og Falken..;)
Jeg bukker og takker ydmygt for de hurtige svar....så bliver det også spændende at se om der kan hentes mere end 200 ponyer ud af min 350'er når den bliver justeret ordenligt og kommer på rullefelt..=)
God weekend til jer Drenge
/VH
Henrik
Jeg bukker og takker ydmygt for de hurtige svar....så bliver det også spændende at se om der kan hentes mere end 200 ponyer ud af min 350'er når den bliver justeret ordenligt og kommer på rullefelt..=)
God weekend til jer Drenge
/VH
Henrik
Tilbage til "Generelt teknisk forum"