Corvette ur.

Teknisk relateret snak
Lars68

Corvette ur.

Indlægaf Lars68 » 25. jun 2010, 15:20

Hej. Jeg er en af de 25 personer der købte et ur (1000 kr) med Vette logo igennem Vette shoppen på et tidspunkt men nu er remmen ved at give op og da den er lavet specielt til uret vil jeg meget gerne kende producenten af uret, så jeg derigennem måske kan bestille en ny rem/lænke. Er der nogle som ved hvem producenten er? Jeg er glad for uret så det vil være kedeligt at opgive det fordi remmen ikke kan mere. Mvh Lars

Per

Hej har samme problem, så

Indlægaf Per » 26. jun 2010, 00:01

Hej har samme problem, så jeg hører også gerne.
mvh
Steffen

lauge

Jeg købte uret for nogle

Indlægaf lauge » 26. jun 2010, 00:30

Jeg købte uret for nogle år siden - og fik også ret hurtigt samme problem.
Nu sidder der en almindelig læderrem på uret.
Iøvrigt fik jeg byttet uret 3 gange på grund af problemer jeg ikke lige kan huske.

Lauge

Bondemand

Hej Jeg har også et af

Indlægaf Bondemand » 28. jun 2010, 08:37

Hej

Jeg har også et af de ure, og de er fra House of Watches i København. www.watches.dk måske de kan hjælpe, ellers kan det jo være Shoppen
kan købe dem hjem på bestilling ???.

Hilsen Bondemnad

Lars68

Hej. Tak for linket til

Indlægaf Lars68 » 7. jul 2010, 14:50

Hej. Tak for linket til leverandøren. Jeg prøvede at skrive en mail til dem og fik kontakt til en Per Wieben, som sagde at jeg bare skulle sende det ind og så ville de lave det som en "udvidet garanti". Dette har jeg gjort og har netop fået uret retur med en splinterny rem/lænke. Super service. Det har kun kostet kr. 75,- for forsendelse af pakken. Så hvis der er andre med samme problem, så prøv evt, det samme. Lars

Lars #510

Hej. Tak for linket til

Indlægaf Lars #510 » 7. jul 2010, 15:35

Hej. Tak for linket til leverandøren. Jeg prøvede at skrive en mail til dem og fik kontakt til en Per Wieben, som sagde at jeg bare skulle sende det ind og så ville de lave det som en "udvidet garanti". Dette har jeg gjort og har netop fået uret retur med en splinterny rem/lænke. Super service. Det har kun kostet kr. 75,- for forsendelse af pakken. Så hvis der er andre med samme problem, så prøv evt, det samme. Lars

Der er nu ikke meget der slår oplevelsen af god kundeservice. Top notch!

Tilbage til "Generelt teknisk forum"