Udskiftning af smallblock med bigblock?
Udskiftning af smallblock med bigblock?
Hvad skal jeg tage højde for hvis jeg vil udskifte min smallblock med en bigblock på min 68-er? Hvor meget er "plug and play". Passer motoren på koblingshuset? Kobling? Svinghjul? Motorophæng? m.m. Bilen er med original 4 trins manuel gearkasse. Mvh Lars
Hej Lars Her lidt god læsning
Hej Lars
Her lidt god læsning om emnet:
http://forums.corvetteforum.com/c3-tech-performance/1529710-converting-from-smallblock-to-big-block.html
Sørg nu for at læse det hele, især om den svejsede crossmember du har på din model, den kan jo godt blive svær.
Lykkemark
Her lidt god læsning om emnet:
http://forums.corvetteforum.com/c3-tech-performance/1529710-converting-from-smallblock-to-big-block.html
Sørg nu for at læse det hele, især om den svejsede crossmember du har på din model, den kan jo godt blive svær.
Lykkemark
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32
Hej Lars Her lidt god læsning
Hej Lars
Her lidt god læsning om emnet:
http://forums.corvetteforum.com/c3-tech-performance/1529710-converting-from-smallblock-to-big-block.html
Sørg nu for at læse det hele, især om den svejsede crossmember du har på din model, den kan jo godt blive svær.
Lykkemark
den svejsede crossmember gør det vel ikke sværere at smide en bigblock i end en smallblock? Vetter udstyret med BB og manuel gearkasse fra fabrikken havde jo også svejst crossmember
Tilbage til "Generelt teknisk forum"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster