Hej venner
Kan man skifte / reparere de de bodymounts, der sidder i hjulkassen lige bag baghjulene, uden at løfte karossen helt af rammen?
Jeg tror desværre også der skal laves lidt rust på de beslag hvor gummiet og bolten er skruet på.
Er det en grim affære, når man nu ikke har lyst til ar rammeløfte komplet?
Rammen er flot alle andre steder end der, synes jeg. Også de grimme steder lige foran baghjulene.
Body mounts
Kæft en tur. Det gider
Kæft en tur. Det gider jeg da ikke.. :cuss:
Har i erfaringer med synsfolk, der kasserer pga. smårådne bodymount (4) - den i bagerste hjulkasse?
Tak for linket i øvrigt, Lykkemark!
Har i erfaringer med synsfolk, der kasserer pga. smårådne bodymount (4) - den i bagerste hjulkasse?
Tak for linket i øvrigt, Lykkemark!
hej ja dette kan lade
hej ja dette kan lade sig gøre ved hjælp af lidt snilde og hydralisk værktøj har selv skiftet på min c3 på alle punkter vedr. rust kan det nok svare sig at købe en ny koster ca 500 hos first mile denne kan også skiftes uden at fjerne karrosen har skiftet begge mine for 2 måneder siden held og lykke med det.jbs
Helt enig med Jbs, bolte
Helt enig med Jbs, bolte og gummi kan sagtens skiftes uden problemer, som regel er de rustet så møtrikken på bagsiden drejer rundt.
men en vinkelsliber klarer det problem, bare skær bolthovedet af og slå bolten op nede fra, i med den nye og gummiet.
beslaget kan også skiftes uden at skulle rammeløfte, det sidder popnittet på fiberbunden så de gamle nitter skal bores ud.
men en vinkelsliber klarer det problem, bare skær bolthovedet af og slå bolten op nede fra, i med den nye og gummiet.
beslaget kan også skiftes uden at skulle rammeløfte, det sidder popnittet på fiberbunden så de gamle nitter skal bores ud.
Selve rammen er også rustet
Selve rammen er også rustet væk mellem "puderne". Hvad gør man? Svejser man bare noget nyt metal med hul i på toppen på rammens beslag?
Hej Claes da jeg skilte min
Hej Claes
da jeg skilte min ad var den også rustet væk mellem "puderne" heldigvis kun i den ene side
så det er bare igang med svejseren som du selv foreslår
Kent
da jeg skilte min ad var den også rustet væk mellem "puderne" heldigvis kun i den ene side
så det er bare igang med svejseren som du selv foreslår
Kent
Tilbage til "Generelt teknisk forum"