CCD Power

Teknisk relateret snak
Christian #384
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. mar 2004, 22:27

CCD Power

Indlægaf Christian #384 » 4. nov 2009, 16:23

Hej alle

Der har altid været en del snak om hvad, hvor meget og hvor hurtig.... Vi har nu lavet et såkaldt "Power skema" hvor forskellige former for ydelse og effekt målinger kan lægges ind.
Det er måske ikke et kønt syn, og det er heller ikke helt færdigudviklet.
Det er mengingen at man skal kunne gå ind og sortere efter data o.s.v. Det skal nok komme.
Indtil videre, vil jeg opfordre alle der har DOKUMENTEREDE målinger til at skrive til mig, enten på christian_jorgensen1(at)hotmail.com eller som en PM her på forum med jeres tider og effekter. Jeg vil så lægge det ind i skemaet.
På sigt, håber vi at det kan give et fornuftigt stykke brugbart værktøj til alle jer POWER freaks :-)
Gå ind i skemaet, husk venligst alle de oplysninger der er beskrevet, om det er BBC eller SBC, motorkonfiguration o.s.v. for at vi får de bedste data!
Der er en væsentlig forskel i Dyno- og rullefeltstest. Derfor er der forskellige felter for disse. Det bliver interressant at se hvad forskellen er, når vi får nogle flere data!


merc
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. jan 2004, 15:47

Super :respekt: Hvad med 0-100 med

Indlægaf merc » 5. nov 2009, 11:09

Super :respekt:


Hvad med 0-100 med gtech ? Det kunne være lidt sjovt at se om nogen kommer

under 3 sek med en corvette !!


og så lige med eller unden slicks...

Brian

Christian #384
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. mar 2004, 22:27

Jep... God ide, slicks og

Indlægaf Christian #384 » 5. nov 2009, 11:24

Jep... God ide, slicks og 0-100 tilføjes i næste upload. Vi uploader også filen som excel næste gang, så kan du gemme og sortere......
:bigear:

Ilse
Indlæg: 0
Tilmeldt: 12. dec 2005, 13:17

Hej Christian det ser godt ud

Indlægaf Ilse » 5. nov 2009, 11:35

Hej Christian
det ser godt ud jeg skal lige ud og finde en dyno måling der kan bruges

Michael


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster