Hej , er der nogen som har eller ved hvor man kan finde en brugsanvisning på hvordan sætter sædeovertrækkene på en vette fra 68 elle 69,
ved Eckler´s har en dvd til $ 80 men det må kunne gøres billigere
Sæde renovering
Hej , er der nogen
Hej , er der nogen som har eller ved hvor man kan finde en brugsanvisning på hvordan sætter sædeovertrækkene på en vette fra 68 elle 69,
prøv evt. at følge denne vejledning:
http://www.corvettemagazine.com/2001/march/seats/seatspg1.asp
Hej peter 1030 Jeg har lige
Hej peter 1030
Jeg har lige skiftet på min det er nemt nok hvis man har god tid, regn med en dag pr. sæde det kan godt se lidt uoverskuligt ud, men bare monter i modsatte rækkefølge som du skiller dem ad,hvis der er noget du skal have hjælp til så ring eller skriv til mig
Hilsen Bruno #696
29783915
Jeg har lige skiftet på min det er nemt nok hvis man har god tid, regn med en dag pr. sæde det kan godt se lidt uoverskuligt ud, men bare monter i modsatte rækkefølge som du skiller dem ad,hvis der er noget du skal have hjælp til så ring eller skriv til mig
Hilsen Bruno #696
29783915
-
Hej , er der nogen
Hejsa...
Jeg har i tidernes morgen købt 3 dvdèr hos Ecklers som omhandler...tæpper-sæderenovering-doorpanel-og fiberrep..
Hvis du vil låne dem kan du kontakte mig.
Hilsen Michael
vamdrup c3..#783
-
Har sendt en mail til din postkasse hilsen Peter1030
Tilbage til "Generelt teknisk forum"