hej er der nogen der har erfaringer med udstødnings resonans
jeg har en 1971 350 270hp med flowmaster potter der laver en sindsyg resonans lyd mellem 1000 og 1500 omdr så
hele karossen går i selvsving er der nogen der har en gode ide
Mvh. kim
resonans
resonans
Re: resonans
Hej Kim
Det lyder til at den går på et sted, har du mulighed for at komme ind under og tjekke div ophæng.
kim651
Det lyder til at den går på et sted, har du mulighed for at komme ind under og tjekke div ophæng.
kim651
Jeg havde samme resonansproblem med mine flowmasterpotter, de larmede skrækkeligt, og man kunne ikke tale sammen, så ud med dem og på med nogle andre potter.
Og så var problemet løst, og der var ikke noget der rørte ved bund eller vanger.
Erik
Og så var problemet løst, og der var ikke noget der rørte ved bund eller vanger.
Erik
Jeg har læst at headers og især en x-pibe, skulle afhjælpe problemet, men det er ikke noget jeg ved med sikkerhed !?
Er der nogen i klubben med erfaring indenfor dette område, som kan svare på dette ??
/Thomas..

Er der nogen i klubben med erfaring indenfor dette område, som kan svare på dette ??
/Thomas..
Er dine afgangsrør ført helt ud forbi karossen? Jeg havde lignende problem sidste år,jeg løste det med at forlænge afgangene så de var helt ude under kofangerne.Det hjalp.
V.H. Bent
V.H. Bent
Tilbage til "Generelt teknisk forum"