Vakum system
Vakum system
Er der en der kan sige mig om der er forskel på vakum systemet på en 68 og en 69?
Re: Vakum system
Ja der er lidt forskel - jeg har en fin oversigt over det til 68..
Re: Vakum system
den primære forskel er at der på 69 og frem er skudt en ekstra vacum ventil ind under højre viskerarm, den sidder der for at klappen ikke må kunne gå ned mens viskerne kører.
ud over det er der på early 68 kun en vacum ventil til at styre begge forlygter
ud over det er der på early 68 kun en vacum ventil til at styre begge forlygter
re:Vakum system
Cool nok. det vil jeg gerne have en kopi af. Jeg kan se at first mile har et komplet sæt vakum slanger til en 69, så var det jeg tænkte om det lige passede på min 68, for det er jo noget nemmere end at finde dem ude i byen, når man nu ikke lige har vakumslanger i meter mål på vægen.
Er der ellers nogen der har erfaring med first mile er det et ok sted?
Er der ellers nogen der har erfaring med first mile er det et ok sted?
Re: re:Vakum system
Harry
Virksomheden First Mile har min varmeste anbefaling.

Hej Harry
Jørgen og Piet hos firstmile giver super service både med stumper (priser) og med hjælp hvis der skulle være spørgsmål om hvordan man løser et problem.
Hilsen
Lars
Hej Harry
Du finder nok ikke noget bedre sted at købe dine stumper da du får rådgivning med så det ender lykkeligt.
Kan varmt anbefales.
Jørn 841
Du finder nok ikke noget bedre sted at købe dine stumper da du får rådgivning med så det ender lykkeligt.
Kan varmt anbefales.
Jørn 841
re:Vakum system
Jørgen og Piet specielt det sidste navn virker meget bekent, kunne det tænkes at det er medlemmer af vores egen lille forening? for det vil da næsten være den største anbefaling man kan få, for man sælger ikke skrammel til folk man møder jævnligt.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"