Blink afbryder

Teknisk relateret snak
Martedal

Blink afbryder

Indlægaf Martedal » 9. feb 2008, 22:09

Hej Vettefreaks 

jeg er stødt på et belastende problem.

Min blinklys arm til blinklyset virkede ikke.
Så jeg har skilt det meste af ratstammen ad for at komme ind til kontakten/afbryderen derinde.

Fik sat det sammen så det virkede igen, men i samme øjeblik jeg spænder den sidste/store møtrik der holder ratstammen sammen. så virker det pokker mig ikke igen...... og jeg kan ikke rigtig se hvad der er der skylle trykke på kontakten..

Nogen der har oplevet lignende ?

Martedal

olestenbent-975

re:Blink afbryder

Indlægaf olestenbent-975 » 9. feb 2008, 23:50

Hej! Jeg har også lige haft min skilt ad, og fået monteret ny kontakt, den bevægelige del hvor afviser armen sidder på. I den bevægelige del sidder der 2 tynde metal stykker på bagsiden. Dem havde jeg en del besvær med at få til at sidde rigtigt. Det kan være at de er faldet ud da du har spændt møtrikken fast. Surt at skulle skille ad igen. Hilsen Johnny #819

Piet

Re: Blink afbryder

Indlægaf Piet » 10. feb 2008, 00:59

Når du siger ikke virker, er det så at blinklyset slet ikke fungerer eller at det ikke vil slå fra?

jeg vil tro at det enten er en ledning som er i klemme ,eller et problem med din  ';cancelling cam'; 

Martedal

Indlægaf Martedal » 10. feb 2008, 10:25

Hej Piet 

Jeps det er ganske rigtigt cancel armen der ikke vil arte sig.. den virker fint fint når jeg er inde ved den.
men når jeg har spændt ratstammen sammen igen vil den ikke slå blink på.. til nogen af siderne.
Armen kører frit og ubesværet, den slår bare ikke blinket til..

Martedal

Piet

Indlægaf Piet » 10. feb 2008, 11:25

et kunne tyde på at du har en forkert cancelling cam monteret, der findes en del forskellige alt afhængigt af årgang og type af ratstamme.

67-68 findes i 2 versioner en til fast ratstamme og en til teleskop.

Martedal

Indlægaf Martedal » 12. feb 2008, 00:26

Det kunne godt være casen Piet, jeg har en fornemmelse af at den teleskopstamme der sidder på min ikke er den bilen er født med, så der kunne snildt være mixet dele fra den org, sammen med en ombytter..

jeg må vel gå den tunge vej og bestille en ny omgang indmad 

Martedal
(indkøbssedlen voksede lige)

Tilbage til "Generelt teknisk forum"