Tværgående metalplade, den ser meget godt ud. Hele vacuumsystemet er der planlagt et eftersyn af. Har købt en vacuumpumpe til formålet, nu hvor jeg ingen motor har i.
Torpedopladen var sgu revnet ved et nærmere eftersyn. Så skal der leges med glasfiber igen
Benzinslangerne fik det store eftersyn efter et 'mindre' uheld i sommers med en utæt slange der sprøjtede benz på udstødningsmanifoldene under kørsel.
Motorhæng, dem tror jeg bare jeg skifter for en sikkerheds skyld. Kender ikke noget til alderen på dem.
Måske skulle jeg også kigge på affjedringen foran, det her er skruen uden ende
Tak for foreslagene
Jeg fik skilt motoren ad idag og i den anledning har jeg et par spørgsmål. Toppakningen skal da vel ikke blokere nogle af kølekanalerne?

Se de røde ringe på billede 2.
Også lige et spørgsmål af ren nysgerrighed, hvordan skelner man en smedet krumtap fra en alm. krumtap?
Der er tale om en 327 cui blok fra før 1965. Motoren har dog været renoveret engang tyder det på.
