Kære læsere og medinteressehavere.
Nu er sæson';en forbi og man skal foretage sig ting og sager med det kære automobil. En hel del ting er til at forstå, selv for en mekanisk umulius som jeg. Jeg køber bøger, film, ja selv Jan C3';s halve tusind billeder har jeg med stor interesse gennemkigget.
Men så kommer vi så til det punkt hvor der opstår en indre blokering, nemlig at maskineriet bliver alt for varmt, det sker under tomgang og ';særdeles langsom kørsel';. Ved frisk kørsel er temperaturen fin og iorden, men ved tomgang og bykørsel i.e. ';holden'; ved rødt lys stiger temperaturnålen med god hastighed, til et punkt hvor der spyttes vand ud ved samlinger.
Køleren skulle efter værkstedet ';Pitstop';';s udtalelse være helt iorden, trykprøvet og hvad har vi haft. Vandpumpen er spritny monteret 1. Juni i år. Slangerne er også skiftet.
Der er spoiler foran af hensyn til luften, jeg har ansøgt om kvadratisk nummerplade som jeg gerne vil have på, men som det ses af mit profilbillede har der ikke været noget der dækker for ';midterhullet';.
Jeg kan se at folk anskaffer alukølere og elektriske ventilatorer på størrelse med skruer på ubåde, men det kan da ikke være rigtigt at det er nødvendigt ? Eller er det, og i givet fald undrer det at GM ikke selv fandt på det. ?
Er der noget jeg har overset? (jeg har ikke headders, og fanshroud er hel og iorden og sidder korrekt).
Dette er et dokumentarbillede af ';Dampmaskinen';( så kan Piet se hvor grimt benzintilførslen sidder, imedens jeg undrer mig over at han ikke har fremkommet med et forslag til omlægning af samme, når han alligevel ikke pakker varer ind, men går og spiser slik).

Hjælp, tak

Lykkemark