Hehe - ja smag og behag er jo selvfølgelig forskellig - og hvad man interesserer sig for. Det er klart.
Jeg tror bare, der er mange der tror at en tandstang er den eneste måde at få en gammel Vette til at styre ordentligt.
Jeg er ret sikker på at alle gamle Corvetter ville styre tilfredstillende, hvis blot de fik renoveret det originale setup 100%.
Jeg synes man hører om meget bøvl med de tandstænger - meget mere bøvl end der ville være med et renoveret originalt styretøj.
Jeg synes så samtidigt at det er sjovere med en "rigtig" Corvette, der styrer som da den forlod fabrikken.
Men jeg hører også til typen, der ikke river stukken ned i gamle huse, kalker huset fremfor at male det osv. osv. Min erfaring har nemlig vist mig gang på gang, at den originale løsning er og bliver den BEDSTE. :sifone:
Jeg har en Steeroids tandstang på min.... Og det er ikke bare lykke! Det flekser i beslag og ophæng samt koblingen mellem ratstammen og styretøjet. Det kan løses, men det originale styretøj ville jeg nu nok have beholdt hvis jeg havde været klogere da jeg anskaffede det!
:-)
Christian