Bagtøjs olie
re:Bagtøjs olie
Hej C3
Mit nr er 768 , men hva ka du bruge det til?
Drypperiet er aftaget, nu går der et par timer og så er pakningen kun svagt fugtig, tror dog det meste olie kom fra en af boltene ( den nederste i drivers side ) og bolthovedet er nu pakket ind i papir for at lokalisere utætheden i selve pakningen / flangen. mængden af papir der viklet rundt om bolten svarer til 2 frimærker og er heller ik vædet igennem. har kørt en del omgange på hjulet for at fordele olien og blande med additiv. også pga de interessante indlæg vedr gearing/udveksling, fandt dog ik ud af hvad min er, ha ha..
Tja.. tror sgu opgaven måske er for svær for mit mekaniker niveau. håber egentlig det tætner sig men alligevel vil det være noget l... for så skal jeg bare tjekke bagtøjet jævnligt pga usikkerheden. Har det bedst når man VED det bare spiller, ik ?
Nå men lad os vente og se, der er også et par andre opgaver jeg er igang med, udskiftning af gear olie og har bestilt komplet ny udstødning ved Piet. Ophænget bagest på gear kassen er knækket til den højre udstødning og skal derfor demonteres, det driller sgu...
Men tak, håber at hilse på dig en dag, kommer du til filmdag?
Mvh Henrik
re:Bagtøjs olie
Hej Henrik
Der er ikke noget at være bange for, er du i tvivl om hvordan det skal side efter du har skilt det ad, gør ligesom mig tag en masser foto af det, trin for trin, du bliver også godt tilfreds med dig selv når jobbet er udført.
Mvh kim
Tilbage til "Generelt teknisk forum"