2 eller4 bolt
-
Re: re:2 eller4 bolt
ja var også hvad jeg tænkte. Men havde ikke lige set sådan en dims før, så skulle lige høre :-)
-
Kan det ikke bedre betale sig at finde en anden blok hvis man har brug for 4 boltet?
jo, en bowtie block eller en big m block eller lignende, men de koster kassen :-) Husk også at få den sonic testet hvis vi er oppe i de heste.
-
Stud girdles på en 383 sb.
C3
C3

Det var stud girdles til hoved leje overfaldene på krumtappen Jan ikke til vippetøjet, så jeg er helt enig det er totalt overkill.
Jeg vil nok holde mig under 400Hk /gross en 4 boltet bør ikke tages over 5500HK Min sidtse blok revnede med ca 420HK på svinghjulet = ca 500HK /Gross
Det gjorde den højst sansynligt pga tændingsbanken (kørte 13.4:1)
Hej Piet
Hvad er forskellen på HK på svinghjulet og Gross Hk, og så er der vel også noget der hedder Net. HK?
mvh.
Steffen
Det gjorde den højst sansynligt pga tændingsbanken (kørte 13.4:1)
Hej Piet
Hvad er forskellen på HK på svinghjulet og Gross Hk, og så er der vel også noget der hedder Net. HK?
mvh.
Steffen
re:2 eller4 bolt
Når jeg siger gross HK så er det på svinghjulet men uden nogen acessories monteret, dvs kølervinge, benzinpumpe, servopumpe, aircon, osv, altså kørt på en dynobænk.
-
Det er jeg med på. Jeg var nok også lidt
kortfattet. Hvad mener I om anvendelsen af stud girdles på vippetøjet på sb.?
C3
kortfattet. Hvad mener I om anvendelsen af stud girdles på vippetøjet på sb.?
C3
re:2 eller4 bolt
Ved rpm/kraftkurve over 6500 vil jeg anbefale studgirdles, eller endu bedre et shaft vippearms system.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"