Hey Lasse
Jeg er ked af det, men den blive nok svær at sælge, med mindre at du kan finde en køber med en 'speciel' smag
Hilsen Kenneth
MENINGER ØNSKES!!!
Re: MENINGER ØNSKES!!!
utrolig smags løs Mac D tema...virkelig udsøgt grim...
Synes det er en fed barbie-bil, den skal der nok være kunder til hvis den ikke koster for meget.
David
Endelig en der er enig, det jeg godt kan li' ved den, udover at den er meget anderledes, er at man har ført stilen helt igennem, den er ikke lavet halvhjertet, den gule kalesche sætter prikke over i'et.
Hvad er en fornuftig pris set med dine øjne?????
Lasse
Endelig en der er enig, det jeg godt kan li' ved den, udover at den er meget anderledes, er at man har ført stilen helt igennem, den er ikke lavet halvhjertet, den gule kalesche sætter prikke over i'et.
Hvad er en fornuftig pris set med dine øjne?????
Lasse
re:MENINGER ØNSKES!!!
Nu er der jo ingen billeder af motorrum osv. men mon ikke den kan indbringe mellem 100-130K indregistreret, man skal jo huske at nogle køber for at få opmærksomhed også og det er man sikker på at få her, en barbie-cabriolet, jeg kunne godt se den cruise rundt til vikingrun med en halv dusin blondier i :-)
Re: re:MENINGER ØNSKES!!!
Hvis der er tale om særdeles letpåklædte blondiner, så er det lige før jeg overvejer at købe den.
Hej Lasse
Jeg synes, den er så gennemført, at man kommer til at holde helt af den. Prisniveau - keine anung!!
Men mine unger synes godt, at man kan cruise i den..
mvh
Henrik
Jeg synes, den er så gennemført, at man kommer til at holde helt af den. Prisniveau - keine anung!!
Men mine unger synes godt, at man kan cruise i den..
mvh
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
-
Efter min bedste overbevisning ligner den et tilbud fra T-Hansen. :-))
Niels
-
jeg tror du risikerer at have den på lager i længere tid... jeg kan ikke lide den.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"