Hej alle.
Jeg har uden det store held, haft min vette ved to mekanikere.
Det hele startede med at mit tændningsanlæg stod af sidste sommer,
og bilen kom til mekaniker, ny msd tændning bliv monteret, det gamle var også msd.
Men siden det nye kom på har bilen gået ringere og ringere, trods to mekanikere har stillet på den.
Så inden at hjertet står helt af i min vette, må jeg søge hjælp, da mine egne evner ikke rækker,
og ligeså de mekanikere, som jeg har prøvet af, heller ikke fik det til at spille.
Så det, det hele går ud på, er om der er nogen der kan anbefale et værksted, hvor de ved hvad de har med at gøre,
eller evt. selv kan/vil assistere med at få min vette til at brumme, som den bør gøre igen, da det er træls
ikke at kunne stole på at komme hjem igen, hvis man kører hjemmefra.
Jeg bor i Vissenbjerg på fyn.
Mvh. Brian.
Hjælp søges.
Prøv at måle spænding på
Prøv at måle spænding på din strømfordeler ved varm motor, hvis det er den org tændings+ der er brugt kan du risikere at der kun er 5 volt med varm motor.
På Middelfartvej lige i nærheden
På Middelfartvej lige i nærheden af hvor du bor, jeg tror omkring Ejby ligger en mekaniker der kun har med amerikanerbiler at gøre. Kan ikke huske hvad han hedder (det er sådan noget der kommer med alderen). Er et ret stort firma, der ligger på højre side, derfra hvor du kommer.
Der ligger også et andet firma på Middelfartvej med to ældre herrer der mest har med engelske og tyske biler at gøre, det er ikke dem.
I sidste ende er der USA-Autodele i Odense, de har en meget dygtig mekaniker der udelukkende arbejder med USA biler.
Der ligger også et andet firma på Middelfartvej med to ældre herrer der mest har med engelske og tyske biler at gøre, det er ikke dem.
I sidste ende er der USA-Autodele i Odense, de har en meget dygtig mekaniker der udelukkende arbejder med USA biler.
-
Den ude på Middelfartvej hedder
Den ude på Middelfartvej hedder pit stop mener jeg, og de kan også blive løsningen.
Det var nu mere for at finde nogle billigere alternativer, da jeg godt kunne forestille mig,
at en evt. motorrep. kunne få 1000 kronerne til at rulle lidt stærkt hos de store stedder.
Det var nu mere for at finde nogle billigere alternativer, da jeg godt kunne forestille mig,
at en evt. motorrep. kunne få 1000 kronerne til at rulle lidt stærkt hos de store stedder.
-
Hej Brian Hvis jeg var dig,
Hej Brian
Hvis jeg var dig, ville jeg kører ud til Christian (US Pitstop) han er ejer, og der er kun ham på værkstedet, og han ved hvad han har med at gøre.
Du kan evt. lige ringe til ham, for at aftale en tid, eller for at høre hvad det evt. ca. kan komme til at koste.
Tlf: 23211200
Vette hilsen Jørgen "Vissenbjerg"
Hvis jeg var dig, ville jeg kører ud til Christian (US Pitstop) han er ejer, og der er kun ham på værkstedet, og han ved hvad han har med at gøre.
Du kan evt. lige ringe til ham, for at aftale en tid, eller for at høre hvad det evt. ca. kan komme til at koste.
Tlf: 23211200
Vette hilsen Jørgen "Vissenbjerg"
-
Hej Jørgen. Jeg har fået tid
Hej Jørgen.
Jeg har fået tid i næste uge til karburator og tændnings justering, var ude og snakke med ham i går.
Venlig hilsen Brian.
Jeg har fået tid i næste uge til karburator og tændnings justering, var ude og snakke med ham i går.
Venlig hilsen Brian.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"