Jeg tror du har et tilstoppet benzinfilter et sted - eller noget skidt i tanken, der blokerer benzintilførslen en gang i mellem.
Jeg tror bare den får benzinen for langsomt i perioder.
Det med den "skyder" lyder for mig som vand i tanken - det med den "sætter ud" lyder som om den ikke får nok benzin.
Hvor meget har du kørt? Har du hældt sprit i tanken og kørt hele den tank tom og derefter påfyldt ny benzin?
Jeg har haft samme problemer - spritten hjalp med det samme for mig. Jeg har også haft problemet med et for lille benzinfilter monteret. Jeg havde sådan et lille standard benzinfilter monteret på slangen op til karburatoren - selvom det var helt nyt var der alligevel ikke nok flow i det, når bilen fik rigtig gas.
Forresten - hvordan kan du se "vandblærerne" i bunden af tanken??????
Ja, jeg har også haft kig på benzinfilteret, men kan så bare ikke forstå hvorfor det så pludesligt kan være væk når den bliver varm.. men jeg har også et latterligt lille benzinfilter på som jeg under alle omstændigheder vil skifte nu her..
Jeg havde knap en halv tank første gang uden sprit i og fyldte derpå en liter karburatorsprit på og fyldte op med benzin. anden gang havde jeg stadig knap en halv tank og fyldte derfor kun en halv liter sprit på og fyldte op med benzin. Nu er jeg ved at køre tanken tom så jeg kan få vandet ud og udelukke at det er det der giver problemerne.
Vandblærerne ligger under benzinen på bunden af tanken.. hvis jeg skubber til bilen kan jeg se de flytter rundt dernede...