Kompression ?

Teknisk relateret snak
jan 924-1056
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. apr 2008, 21:43

Kompression ?

Indlægaf jan 924-1056 » 3. jul 2009, 16:45

En 454 har længerer slaglængde end en 427 :nopity:
Hvis der er 427 toppe på en 454 vil det øge kompressionen :confused:

Mvh Jan 924

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

En 454 har længerer slaglængde

Indlægaf david » 3. jul 2009, 22:06


En 454 har længerer slaglængde end en 427 :nopity:
Hvis der er 427 toppe på en 454 vil det øge kompressionen :confused:

Mvh Jan 924


Det er svært at svare på, hvad er det for topstykker og hvilke bund er der på, husk at der findes tre typer indsugningsporte (små ovalportede, store ovalportede, retangulært portede) og to typer forbrændingskamre (open og closed chamber), ligesom der findes et utal af forskellige stempler.

Man i teorien vil kompressionen øges hvis man kører med samme stempler, samme deckheight på begge typer shortblocks i praksis har chevrolet ikke lavet forskellige topstykker til 427 og 454.


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst