Kære alle
Jeg har en Corvette fra 1972, som indtil nu har opført sig eksemplarisk - men; den vil ikke bremse på forhjulene. Den bremser perfekt på baghjulene. Men ikke forhjulene.
Er der en, som har et bud på, hvor jeg skal starte fejlsøgning? Eller måske har haft samme problem?
Den har fået skiftet følgende:
Corvette Brake Master Cyinder Rebuild Kit 1967-76
Corvette Front Brake Caliper O-Ring, 1965-82
4 stk. Brake Bleeder, Professional Grade
2 stk. Corvette Rear brake caliper O-ring kit 1965-82
Mange hilsner Malene
Problemer med bremser på forhjulene
Hej Malene Jeg kunne forestille mig,
Hej Malene
Jeg kunne forestille mig, at du har brug for sådan en ny én.
Den reducerer trykket til den bagerste bremsekreds.
Det er ret farligt hvis baghjulene bremser for meget, så kør helst ikke i bilen indtil det er fixet
http://www.ecklers.com/corvette-brake-proportioning-valve-1970-1973.html
Vette-hilsen.
Claes
Jeg kunne forestille mig, at du har brug for sådan en ny én.
Den reducerer trykket til den bagerste bremsekreds.
Det er ret farligt hvis baghjulene bremser for meget, så kør helst ikke i bilen indtil det er fixet
http://www.ecklers.com/corvette-brake-proportioning-valve-1970-1973.html
Vette-hilsen.
Claes
Stort problem...farligt at køre uden
Stort problem...farligt at køre uden bremser på forhjulene.....har du luftet bremserne ud ? ....er der bremsevæske nok på ? ....er de monteret rigtig ? osv. Der er mange ting at huske....
JR
JR
når du har haft adskildt
når du har haft adskildt hovedcylinderen så skal du huske at udlufte den seperat.
det kan gøres ved at forbinde udgangshullerne med selve vædske kamrene og så trykke på stemplet mens den sidder i exsvis en skruestik.
det er et af de mest almindelige bremseproblemer på corvetten at der er fanget luft i hovedcylinderen.
det kan gøres ved at forbinde udgangshullerne med selve vædske kamrene og så trykke på stemplet mens den sidder i exsvis en skruestik.
det er et af de mest almindelige bremseproblemer på corvetten at der er fanget luft i hovedcylinderen.
-
Tak for gode input. Problemet
Tak for gode input. Problemet er lokaliseret til en bremseforstærker, der nu er bestilt. Mange hilsner Malene
Tilbage til "Generelt teknisk forum"