Jeg har fundet og læst om kravene (med kommentarer) til sideblink, positionslys etc. og er kommet frem til, at det er nødvendigt at montere side blink.
72 modellen har orange positionslys/blinklys. Vil det give problemer? I lovstoffet står der, at positionslysene foran skal være hvide.
3412
Hvis det er nødvendigt med hvidt lys, hvordan har I så løst det problem? Passer det hvide lygteglas fra en 71'er på en 72'er, eller er det nødvendigt med en ekstra lygte?
For at undgå at køre med forlygterne tændt om dagen overvejer jeg at montere kørelys.
Hvordan kan det løses uden at bryde stilen?
3411
Bagerste sidemarkering er rød. Ifølge reglerne må sidemarkeringen kun være gul. Skal jeg koble pæren fra? Kan glasset eventuelt skiftes til gul og udgøre sideblinket?
Jeg er opmærksom på, at jeg skal vælge synshal med omhu for at være sikker på, at det er et sted, der kender til reglerne for veterankøretøjer, så jeg har fundet en i området hvor jeg bor.
Det var en hel masse spørgsmål fra en nybagt Corvetteejer, som glæder sig til at få drengedrømmen opfyldt.
3413
Bilen er gennemgribende renoveret og i super stand og jeg glæder mig til at få jeres vurdering når vi mødes til træf senere på året.
/Bent