En lille forespørgsel fra nyt medlem af Club Corvette Denmark. Hvor kan jeg købe nye låse til min '72 Corvette Coupé? Er der evt. et sted i Danmark?
Jeg er nødt til at få hele systemet udskiftet - cylinder samt alt det, der sidder inde i døren.
Og er der eventuelt en, der kender nogen, der kan betrække sæderne? Gerne i Nordjylland.
På forhånd tak.
Dørlåse
Re: Dørlåse
Hej Malene
Jeg ville prøve hos firstmile.dk eller på mobil 50 51 92 73 det kan være de kan hjælpe
Hilsen
Ilse & Michael
Jeg ville prøve hos firstmile.dk eller på mobil 50 51 92 73 det kan være de kan hjælpe
Hilsen
Ilse & Michael
Hej Malene og velkommen til
Corvette klubben har en rabat aftale med Ecklers ,som du vil kunne se på side 8 i sidste CCD-nyt . (Går udfra du har modtaget CCD-nyt )
Der er det bla. muligt at købe et komplet sæt dørlåse , og så er det også muligt at købe sædeovertræk i stil med de nuværende sædder ,hvis det skulle have intr.
http://www.ecklers.com/product.asp?pf_id=29144&dept_id=1653
Corvette klubben har en rabat aftale med Ecklers ,som du vil kunne se på side 8 i sidste CCD-nyt . (Går udfra du har modtaget CCD-nyt )
Der er det bla. muligt at købe et komplet sæt dørlåse , og så er det også muligt at købe sædeovertræk i stil med de nuværende sædder ,hvis det skulle have intr.
http://www.ecklers.com/product.asp?pf_id=29144&dept_id=1653
-
Hej Malene
Først velkommen til klubben, ang sæderne så er det ikke så svært at ombetrække dem selv, men det tager et par ca. et par weekender at lave det hvis det skal være pænt, nyt skum og nye betræk kan købes færdige, held og lykke
Hilsen Kenneth
Først velkommen til klubben, ang sæderne så er det ikke så svært at ombetrække dem selv, men det tager et par ca. et par weekender at lave det hvis det skal være pænt, nyt skum og nye betræk kan købes færdige, held og lykke

Hilsen Kenneth
Tilbage til "Generelt teknisk forum"