Hej venner.
Jeg er jo ivrig læser af blade, og Veteranposten er et blad jeg holder meget af. I dette blad var der en annonce der fangede mit falkeblik (med briller på) lige pr omgående.
Den sagde: Millers Oils har 125 års jubilæum og er et af de ældste olieselskaber. Nyhed ! Bag in Box 15 liter 20w50 classic incl ekstra zink frit leveret for kun 650,-
Dette måtte jo studeres nærmere for det er jo rasende billigt ca 44 dask literen, og Millars er jo et anerkendt produkt i englænder bilkredse.
Tanken om at have en papkasse med hane på hylden når "damperen" skal have en "trøstetår", synes jeg faktisk er genial, systemet kan ses her:
http://millersoils-online.co.uk/1_Millers_r_AUTO_oil_in_box.htm
Så derfor som sagt som gjort har jeg i dag afgivet en ordre hertil (der løb dog en 10 krone på sikkert fordi jeg betalte med kreditkort)
http://www.mgcenter.dk/pi/Oil_in_Box_15_Liter_20w50_Classic_3770_77.aspx
Så skulle den komme med posten.
Men se nu denne:
http://www.millersoils.co.uk/pdf/automotive/Race_Engine_Oils.pdf
Gammel olie fra min olieopsamler ( I ved den der liger en stor stegepande) hælder jeg på alle de sprinklerdunke, Aspen (indiskutabelt bedste benzin til motorsav og buskrydder der ikke bruges regelmæssigt) benzindunke, der ryger i tom dunk lageret der bor i en flyttekasse, og derfra direkte til genbrugspladsen.
Det var så ordre bekræftelsen:
Forventet leveringstid er 1-3 hverdage. Din bestilling sendes med PostDanmark.
Webordrenr. 700
Betalingsnr.: 561
Varenr. Bekrivelse Antal Pris Beløb
MO51199 Oil in Box 15 Liter 20w50 Classic 1 DKK 649,00 DKK 649,00
Subtotal DKK 649,00
Fragt DKK 0,00
Gebyr til PBS/Nets: DKK 11,01
Total DKK 660,01
Heraf moms DKK 132,00
Jeres
Lykkemark
Motorolie og en fix ting.
-
Hej Lykkemark Ja det er et
Hej Lykkemark
Ja det er et super tilbud og et godt blad - især efter sammenlægningen.
Du må have betalt med et "fjendligt" betalingskort. I min bestilling var gebyret kun kr.1,62.
Men måske er der en særlig takst for Falster:bike:
God dag
Søren
Ja det er et super tilbud og et godt blad - især efter sammenlægningen.
Du må have betalt med et "fjendligt" betalingskort. I min bestilling var gebyret kun kr.1,62.
Men måske er der en særlig takst for Falster:bike:
God dag
Søren
-
Tak for oplysningen, det er
Tak for oplysningen, det er et godt tilbud !!!jeg har også købt den olie, min gebyr var 2,62 kr det var med mit Nordea VISA kort.
Hilsen Peter
Hilsen Peter
Dette måtte jo studeres nærmere
Dette måtte jo studeres nærmere for det er jo rasende billigt ca 44 dask literen, og Millars er jo et anerkendt produkt i englænder bilkredse.
Jeres
Lykkemark
Jeg kan til klubbens medlemmer sælge Texaco 20w50 olie til 40 kr. literen. Fås kun i 4 liters dunke
Det skal dog afhentes på vores adresse, eller jeg kan tage med til de træf jeg kommer til.
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Jeg kan til klubbens medlemmer
Jeg kan til klubbens medlemmer sælge Texaco 20w50 olie til 40 kr. literen. Fås kun i 4 liters dunke
Det skal dog afhentes på vores adresse, eller jeg kan tage med til de træf jeg kommer til.
Da ikke zink i texaco Oil , det ikke so godt til gamle corvetter
Hilsen Jan
Tilbage til "Generelt teknisk forum"