Hej jeg har en c3 fra 72 med en 454 motor, der er monteret aircondicion og bremseforstærker.
Jeg skal have skiftet tændrør men kan ikke komme til for aircon og bremseforstærker, er der nogen der har en smart løsning så jeg ku undgå at skille så meget af. MVH Leif 1097
Tændrørs skift c3 BB
På min er der heller
På min er der heller ikke meget plads til at skifte de bagerste i rækken. De skal skiftes nedefra. kan man ikke evt gøre det ved en 454?
Leif Nogen egentlig nem løsning er
Leif
Nogen egentlig nem løsning er der ikke, men den hurtigste er:
De to gange tre på midten er uhandy at gå til fra oven, men kan sagtens lade sig gøre. De andre skal du en tur under bilen for at klare, så bukkene frem.
Lykkemark
Nogen egentlig nem løsning er der ikke, men den hurtigste er:
De to gange tre på midten er uhandy at gå til fra oven, men kan sagtens lade sig gøre. De andre skal du en tur under bilen for at klare, så bukkene frem.
Lykkemark
-
Tak for hjælpen begge to
Tak for hjælpen begge to jeg prøver nede fra, og så skal der køres, vi ses der ude.
Hej Leif Nu ingen svinkeærinder, jeg
Hej Leif
Nu ingen svinkeærinder, jeg ved at nr 8 bagerste til højre (tættest på passagersiden) kun kan tages under bilen. "I am watching U":nopity:
Lykkemark
Nu ingen svinkeærinder, jeg ved at nr 8 bagerste til højre (tættest på passagersiden) kun kan tages under bilen. "I am watching U":nopity:
Lykkemark
Tilbage til "Generelt teknisk forum"